سئوکار خوب تهران: بیشتر افرادی که در تهران کسب و کار اینترنتی راه اندازی کرده اند،
می خواهند که در صفحه اول گوگل قرار بگیرند. این افراد هدف بسیار ارزشمندی دارند و کسانی هستند
که هر چقدر که سرما آن ها اجازه بدهد روی سئو سایتشان سرمایه گذاری می کنند.
اما نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که سئوکار خوب تهران را باید بشناسید
و بدانید که یک سئوکار خوب و یک سئوکار کلاهبردار چه کارهایی انجام می دهد.
سئوکار خوب تهران | سئوکار کیست | ماهور مارکتینگ
سئو به معنی بهینه سازی موتور های جستجو است.
اگر شما می خواهید در سئو به موفقیت دست پیدا کنید هیچ جادو و ترفند سریعی برای سئو وجود ندارد
که فوراً شما در رنکینگ های بالای صفحه نتایج جستجو گوگل قرار بگیرید.
سئوکار کسی است که به صورت دورکاری یا تمام وقت استخدام می شود
و به وب سایت کمک می کند تا ارتقا پیدا کند. با تلاش هایی که سئو کار انجام می دهد
کمک می کند که وب سایت شما در جایگاه بالایی قرار میگیرد. در جایی که مشتری ها
برای پاسخ به نیاز هایشان روی تیتر شما کلیک می کنند و بعد از چند ثانیه در پیج شما قرار می گیرند.
تصور کنید که روزی ۹۴۴ نفر از گوگل ورودی دارید که به آن بازدید ارگانیک نیز گفته می شود.
اگر نتوانید روز به روز این بازدید ها را بیشتر کنید در حقیقت سئو انجام ندادید و سایت خود را بهینه نکرده اید.
بسیاری از افراد سئوکاری را شبیه به کوهنوردی می دانند. شما می دانید که بلندترین قله ایران دماوند است.
دومین قله بلند ایران هم علم کوه است و به همین ترتیب سومین قله بلند ایران قله ساوالان است.
آیا شما بدون اینکه به قله ساوالان صعود کنید، می توانید به قله دماوند صعود کنید؟ قطعاً پاسخ خیر است.
در صعود های اولیه کوهنوردان تلاش می کنند که اول به قله ساوالان و بعد به قله علم کوه صعود کنند
تا بدنشان و ذهنشان عادت به سرما و کمبود اکسیژن کند و بعد به قله دماوند صعود می کنند.
آیا به جز قله دماوند قله بلند تری وجود دارد؟ پاسخ قطعاً بله است.
متخصصان کسب و کار این باور را دارند که سئو به ورزش کوهنوردی یک تمرین برای تمام دوره زندگی کسب
و کار شبیه است و همیشه باید انجام شود. پس به دست آوردن موفقیت های کوچک و نسبتاً بزرگ
به این معنی نیست که پروژه سئو شما انجام شده است. اولین موفقیت ها مثل اولین صعود شما می باشد.
سئوکار خوب تهران
سئو کاران حرفه ای برای اینکه همه رویداد های پیشین جستجوگر ها را بهبود ببخشند
از تحلیل نتایج جستجو شروع می کنند. سئوکار خوب تهران بهترین کار ها را برای سایت انجام می دهد
ولی هیچ وقت با کارهای نادرست برای اینکه یک موفقیت کوچک و گذرا به دست بیاورد
اعتبار دامنه و اعتبار سایت را در نزد گوگل به خطر نمی اندازد. اما یک سئوکار بد می تواند روی سایت،
کار های نادرستی انجام دهد که موجب شود گوگل وب سایت شما را جریمه کند
و نمره اعتبار دامنه شما کاهش پیدا کند. یک سئوکار بد همیشه هم از روی بدکاری وب سایت
شما را به خطر نمی اندازد؛ بلکه او از استراتژی نادرست استفاده می کند که باعث می شود
امتیاز شما پایین بیاید و جبران آن هزینه زیادی برای شما به دنبال داشته باشد.
ویژگی سئوکار خوب تهران
سئوکار خوب بر اساس توصیه های گوگل خدمات سئو انجام می دهد و از راه های خلاف استفاده نمی کند.
کسانی که اینگونه عمل می کنند برای مشتری توضیح می دهند که سئو فرآیند طولانی است
و در مدت کوتاهی نمی توان نتیجه مناسبب به دست آورد. سئوکار بد که به روش کلاه سیاه عمل می کند
همکاری دراز مدتی با مشتری ندارد به این خاطر که امکان دارد در آینده سایت مشتری از طرف گوگل اسپم شود
پس دید دراز مدتی به موضوع ندارد. یکی دیگر از ویژگی های سئوکار خوب این است
که کلمات کلیدی مناسب را انتخاب می کند. سئوکار خوب کسی است که به تعداد محدودی کلمات کلیدی
وابسته نیست و با انجام فعالیت های مناسب در داخل سایت موجب می شود که یک سایت
در کلمات کلیدی گوناگون و معتبر در زمینه کاری خود رتبه خوبی را به دست بیاورد
به صورتی که آن سایت در برابر سرچ کلماتی که مخاطب هدف را به سمت خود هدایت می کند
موفق است و در نتیجه موجب افزایش بازدید هدفمند سایت می شود.