وظایف سئوکار | طراحی سایت در کرج | ماهور مارکتینگ

وظایف سئوکار: “بهینه سازی موتور جستجو” یا  به طور خلاصه سئو زیر شاخه ای از بازاریابی آنلاین است. این شامل تمام اقداماتی است که در یک وب سایت به بهینه سازی موتور جستجو کمک می کند . هدف این است که موقعیت یک وب سایت در صفحات نتایج موتورهای جستجوی ارگانیک در بهترین حالت ممکن در رتبه 1 برای کلمات کلیدی مربوطه قرار گیرد تا بازدیدکنندگان یا مشتریان جدید بیشتری را به دست آورد.

وظایف سئوکار | طراحی سایت در کرج | ماهور مارکتینگ

سئو به دو بخش تقسیم می شود: بهینه سازی در سایت و خارج از سایت. یک سئو کار با چنین اقداماتی سروکار دارد.

سئو سایت هنوز هم یک حرفه جوان است. این یکی از دلایل متفاوت بودن وظایف، آموزش و مشاغل است.

اگر قصد راه اندازی سایت را دارید، از سئوکاران حرفه ای کمک بگیرید. تیم حرفه ای ما در کرج برای بالا بردن سایت شما در موتورهای جستجو می تواند به شما کمک کند.

سئوکار کرج

وظایف سئوکار در کرج

یک مدیر سئو با برنامه ریزی، کنترل و اجرای این اقدامات سروکار دارد. این وظیفه اصلی است.

تحقیق در مورد گرایش های سئو و شیوه های آنلاین برای توسعه استراتژی های مفاهیم درون سایت و خارج از سایت نیز از وظایف وی بوده و در پیش زمینه قرار دارد.

ابزارهای تحلیلی مختلفی برای این منظور در اختیار او قرار می گیرد که به او دیدی کلی از داده های مورد نظر می دهد تا بتواند استراتژی های خود را برنامه ریزی و اجرا کند و در نتیجه وظیفه خود را انجام دهد.

طراحی سایت کرج

وظایف او همچنین شامل مدیریت پروژه، مشاوره مشتری و نظارت بر رقابت و اقدامات آنها و همچنین نظارت بر توسعه فعالیت های خود است. پروژه های سئو معمولا تنها پس از چند هفته به موفقیت منجر می شوند.

وظایف سئوکار در کرج | حقوق سئوکار در کرج | ماهور

حتی پس از سال ها کار روی یک دامنه وجود دارد، از آنجایی که وب سایت باید دائماً با کلمات کلیدی جدید (پرس و جوهای جستجو) و رقابت سازگار شود. یک سئو کار حرفه ای  باید وظایف زیر را نیز مدیریت کند:

  1. ممیزی های فنی سایت
  2. تحقیق کلمه کلیدی
  3. تجزیه و تحلیل رقبا
  4. گزارش های منظم
  5. استراتژی های داخل و خارج از سایت
  6. اجرای اقدامات
  7. گزارش ها
  8. مشاوره مشتری
  9. مدیریت پروژه

بنابراین یک مدیر سئو مسئول تمام فعالیت هایی است که در زمینه بهینه سازی موتور جستجو انجام می شود.

تحقیق کلمه کلیدی

تحقیقات کلمات کلیدی با جستجوی کلمات کلیدی معنی دار که یک صفحه فرود یا دامنه برای آنها باید بهینه شود با هدف رتبه بندی کلمات کلیدی مناسب و ترکیب کلمات کلیدی در صفحات نتیجه جستجوSERP به منظور دریافت ترافیک و بهبود تبدیل آغاز می شود.

هنگام انتخاب کلمات کلیدی مناسب، حجم جستجو، سختی کلمات کلیدی و رقابت باید در نظر گرفته شود.

به طور کلی کلمات کلیدی با حجم جستجوی بیش از 2000 برای وب سایت مناسب هستند.

هنگامی که رقابت، روند و دشواری کلمه کلیدی یک کلمه کلیدی بالا باشد، بهینه سازی موقعیت نمایش وب سایت برای آن کلمه کلیدی، چالش بیشتری می شود.

تحقیق کلمات کلیدی آغاز بهینه سازی OnPage است. پس از انجام این مرحله، صفحه فرود یا دامنه از نظر محتوا بهینه می شود. Semrush ابزار خوبی برای تحقیق کلمات کلیدی است.

نظارت بر سئو

نظارت بر سئو یک ابزار مهم برای یک سئوکار است و یکی از مهمترین وظایف یک  سئوکار می باشد.

زیرا بسیار مهم است که سایت های ساخت و ساز و پتانسیل بهینه سازی وب سایت خود را بشناسید و بر اساس آنها بسازید.

یک مدیر سئو فعالیت‌های بهینه‌سازی را در اینجا نظارت می‌کند و می‌خواهد بداند که وب‌سایت بهینه‌سازی شده‌اش چقدر موفقیت دارد تا این موفقیت را به حداکثر برساند.

مزیت این ابزار این است که می توان از آن برای تعیین اینکه کدام یک از معیارهای بهینه سازی فردی موثر و کدام زیر بهینه یا مضر هستند استفاده کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.