سئو کرج | طراحی سایت قیمت مناسب | ماهور مارکتینگ

سئو چیست: SEO – چیست و چگونه می توانید رتبه خود را بهبود بخشید؟به عنوان یک مبتدی در سئو، این راهنما به شما طرز فکر لازم برای بهبود رتبه وب سایت خود را معرفی می کند. ما به شما نشان می دهیم : با توضیحات فنی در مورد نحوه پیاده‌سازی کلمات کلیدی، سرعت صفحه، خزیدن و مواردی از این قبیل زیاده‌روی نخواهید کرد.

سئو چیست | طراحی سایت وردپرس | ماهور وب سایت

مخفف SEO مخفف  Search  Engine Optimization است.

سئو در واقع در مورد بهینه سازی وب سایت شما است تا مشتریان بالقوه شما را آسان تر از طریق موتورهای جستجو پیدا کنند.

گزینه های شما برای بهینه سازی از محتوای وب سایت شما تا جنبه های فنی مانند زمان بارگذاری یا نمایش بهینه در دستگاه های مختلف  را شامل می شود.

سئوکار کرج

تفاوت SEO و SEA چیست؟

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به رشد طبیعی یک وب سایت اشاره دارد. شما متکی هستید

که برای عبارات جستجوی خاصی (کلمات کلیدی) پیشنهاد می شوید، اما  هیچ پولی برای تبلیغات خرج نمی  کنید.

صبر لازم است: چنین رشدی  – مانند یک گیاه – به زمان و شرایط ایده آل نیاز دارد تا موفقیت قابل مشاهده باشد.

SEA  تبلیغات موتورهای جستجو است. شما اغلب می توانید این موارد را با اعلان های کوچکی مانند “تبلیغ” یا “حمایت مالی” تشخیص دهید .

در مقایسه با پیشرفت آهسته بهینه سازی موتورهای جستجو، این راه شاهراهی است برای رسیدن سریع ترافیک به وب سایت شماست.

شما این میانبر را با پرداخت هر کلیک روی تبلیغات خود خریداری می کنید. هزینه ها بستگی به این دارد

که تبلیغ کنندگان دیگر مایل به پرداخت با کلیک بر روی عبارت جستجوی مربوطه هستند.

سئو سایت کرج

بنابراین محصول یا خدمات تبلیغ شده نقش اساسی در قیمت هر کلیک بازی می کند، زیرا تعیین می کند که بازدیدکننده چقدر می تواند هزینه کند.

SEO + SEA = SEM

سئو با SEA تحت عنوان بازاریابی موتور جستجو ترکیب می شود.

هر دو یک حوزه فرعی در زمینه بزرگ بازاریابی آنلاین تشکیل می دهند.

سئو چیست | طراحی سایت وردپرس | ماهور وب سایت

سئو چه مزیتی به شما می دهد؟

با تبلیغات کلاسیک با بیلبوردها و تبلیغات، امیدوارید که در یک لحظه ایده آل گروه هدف خود را جذب کنید،

زیرا پیام تبلیغاتی خود  را بدون اینکه از شما خواسته شود به بازار هل می دهید. به این بازاریابی فشاری یا برون‌گرا نیز گفته می‌شود. ولی با سئو، قضیه برعکس است.

اگر یک مشتری بالقوه وب سایت شما را  در حین انجام تحقیقات خود با استفاده از موتور جستجو پیدا کند، می‌خواهد همین الان از عملکرد شما مطلع شود  .

به این روش در بازاریابی، بازاریابی کششی یا درونگرا می گویند، زیرا مشتری به سمت شما می آید – یعنی به طور رسمی جذب می شود.

لحظه ای به این فکر کنید که چگونه با این مقاله مواجه شدید.

با سئو، دید بیشتری با گروه هدف خود خواهید داشت و در لحظه ایده آل کسب اطلاعات – بدون هزینه تبلیغات –

به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا می کنید. اما سئو نیز رایگان نیست.

بهینه سازی موتور جستجو چه هزینه ای دارد؟

محرک های واقعی هزینه در بهینه سازی موتورهای جستجو در توسعه  استراتژی سئو و مهمتر از همه در تولید محتوا است.

نوشتن بدون برنامه به اندازه ایجاد محتوایی که هیچ کس به دنبال آن نیست منطقی نیست – مگر اینکه روندی در حال ظهور باشد و شما از زمان خود جلوتر باشید.

متأسفانه، اغلب تصور می شود که شما فقط باید چند  متن سئو بنویسید و به بالای موتور جستجو می پرید.

بنابراین، سئو بیشتر از چند متن و کلمه کلیدی است.

اصطلاح  بهینه سازی موتور جستجو  به خصوص فنی به نظر می رسد، اما در نهایت شما برای موتور جستجو بهینه سازی نمی کنید، بلکه برای تجربه جستجوی بازدیدکنندگان خود بهینه سازی می کنید.

گوگل با این واقعیت زندگی می کند که ما به طور یکپارچه موتور جستجو را در زندگی روزمره خود ادغام کرده ایم.

ما روزانه از آنها در جستجوی پاسخ خود استفاده می کنیم و حتی با صمیمی ترین و ناراحت کننده ترین سؤالات با امید به شکاف جستجو می رویم.

در نتیجه، گوگل هر روز بیش از 3.4 میلیارد درخواست جستجو در سراسر جهان دریافت می کند.

جستجوگران زیادی سرمایه گوگل هستند، زیرا گوگل بیش از 83 درصد از فروش خود را از تبلیغات نمایش داده شده

در جستجو به دست می آورد – در سال 2019 که 134.8 میلیارد دلار بود.

به عنوان کاربر، ما از گوگل استفاده می کنیم زیرا از آنچه موتور جستجو توصیه می کند راضی هستیم.

این بسیار سریع است و برای بسیاری از سوالات کوچک ما حتی مجبور نیستیم روی یک وب سایت کلیک کنیم تا پاسخ خود را دریافت کنیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.