You are currently viewing سئو در کرمانشاه | سئوکار در کرمانشاه | ماهور مارکتینگ 

سئو در کرمانشاه | سئوکار در کرمانشاه | ماهور مارکتینگ 

سئو در کرمانشاه: سئو به مجموعه ای از دستورالعمل ها و تکنیک ها می گویند که رتبه سایت خود را با استفاده از آن ها می توانید در موتور های جستجو ارتقا دهید. معروف است که جسد مقتول را، قاتل در صفحه دوم سرچ گوگل می تواند مخفی کند چون هیچ وقت، هیچ کسی آنجا وارد نمی شود.

سئو در کرمانشاه | سئوکار در کرمانشاه | ماهور مارکتینگ

اگر به سرچ کردن خودتان نیز دقت کرده باشید این مسئله را متوجه می شوید.

وقتی که سوال یا مشکلی برای شما پیش می آید گوشی موبایل خود را بر می دارید

و سوال خود را در گوگل تایپ می کنید. بعد هم از چندین سایت اول، وارد یکی از آن ها می شوید.

از این رو صاحبان سایت ها و کسب و کار ها، از هر راهی که شده می‌ خواهند سئو سایت خود را بالا ببرند.

موتور های جستجو برای رسیدن به رتبه بالا راهکار هایی را دارد.

سئو در کرمانشاه | سئوکار در کرمانشاه | ماهور مارکتینگ 

انواع تکنیک های سئو

سئو به دو دسته کلی آن پیج و آف پیج تقسیم می شود.

بهینه سازی داخلی و بهینه سازی خارجی با روش های ویژه ای انجام می شود.

سئو داخلی

سئو داخلی یا آن پیج به بهینه سازی صفحات داخلی سایت گفته می شود.

سئو داخلی کمک می کند تا صفحات داخلی سایت، به وسیله موتور های جستجو شناخته شود.

در واقع هدف این است که موتور های جستجو و جستجو کنندگان به راحتی مطالب شما را پیدا و درک کنند.

برای اینکه سئو داخلی را انجام دهید باید جزئیات زیادی را رعایت نمایید.

از تکنیک های سئو داخلی می‌ توان به تگ های عنوان، متا تگ ها، متا توضیحات،

عنوان‌ ها، پاراگراف ها، تصاویر، url ها، لینک های داخلی و خروجی اشاره کرد.

سئو خارجی

خارجی به تکنیک های گفته می‌شود که خارج از سایت انجام می‌ شود

تا در گوگل رتبه بهتری را به دست بیاورید. از تکنیک های آن می توان به بک لینک یا لینک بیلدینگ،

سیگنال از شبکه‌ های اجتماعی، فروم ها، منشن یا اشاره به برند اشاره کرد.

روش های انجام سئو

سئو کلاه سفید: روش کلاه سفید روشی است که در آن از روش های مطابق با

الگوریتم گوگل استفاده شده است تا رتبه خود را در نتایج جستجو افزایش دهید.

مثلاً اگر لینک سازی داخلی و خارجی خود را به مرور زمان تقویت کنید

و یا اگر محتوای سایت خود را طبق الگوریتم گوگل بهینه نمایید در حقیقت از روش‌ های

سئو کلاه سفید بهره گرفته اید. این روش ریسک ندارد و طبق الگوریتم گوگل برنامه ریزی شده است.

یعنی با این روش شما سعی نمی کنید که موتور های جستجو را دور بزنید.

سئو‌ کلاه سیاه

در حقیقت مثل این است که شما بخواهید راه صد ساله را یک شبه طی کنید.

این روش با الگوریتم های گوگل مطابقت ندارد. مثلا اگر شما برای به دست آوردن جایگاه بهتر

از کلمات کلیدی بیش از اندازه استفاده کنید یعنی از روش سئو کلاه سیاه بهره گرفته اید.

این روش دارای ریسک بالایی است.

سئو کلاه خاکستری

سئوکلاه خاکستری نسبت به سئو کلاه سفید ریسک کمتری دارد:

گرچه در این روش نیز الگوریتم ها تا اندازه ای نادیده گرفته می شوند.

طراحی استراتژی برای سئو سایت

همه کسانی که برای حضور در فضای آنلاین کسب و کار، سایت دارند

از یک روش سئو برای بهبود وضعیت سایت خود نمی توانند استفاده کنند.

در هر کسب و کاری با توجه به نیاز های خود، برای اینکه به جایگاه بالایی در نتایج جستجو برسید

به استراتژی ویژه ای احتیاج دارید. یک استراتژی موفق یک سری ویژگی دارد.

مشخص کردن اهداف اولین قدم در طراحی استراتژی سئو است. باید بدانید

که با چه هدفی روی سئو می خواهید تمرکز کنید. آیا فقط برای کسب درآمد است

یا روی برندینگ هم می خواهید کار کنید. دومین قدم مهم در تدوین استراتژی سئو،

بازاریابی محتوایی می باشد. در قدم سوم شما باید نتایج به دست آمده از فعالیت‌ های

خود را اندازه گیری نمایید. یکی از ابزار های اندازه گیری ابزار «گوگل سرچ کنسول» است.

سئو در کرمانشاه

اگر در شهر کرمانشاه حضور دارید تیم هایی که در زمینه سئو کار می کنند

می توانند به شما خدمات سئو ارائه دهند تا در شهر و استان محل زندگی تان کسب

و کارتان را توسعه دهید. اگر در شهر دیگری هم هستید واژه سئو در کرمانشاه را جستجو کنید

می‌ توانید بهترین خدمات بازاریابی محتوا که همان سئو بهینه سازی سایت است را به دست بیاورید.

سئو در کرمانشاه طراحی سایت و سئو سازی وب سایت شما را به صورت کاملاً تخصصی می توانند انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید