کلمات کلیدی: کلمات کلیدی همان کلمه های می باشد که کاربران با جستجو آنها به پست های و یا مطالب مد نظرشان می رسند. شما با پیدا کردن این کلمات کلیدی باید برای آنها شما پست یا صفحه درست کنید. شاید شما نیز دوست دارید که برای یک کلمه کلیدی خاص پست های بگذارید. اما نباید بروی یک کلمه کلیدی تمرکز کنید و باید فقط یکبار از کلمات کلیدی استفاده کنید.
کلمات کلیدی | تاثیر کلمه کلیدی در سئو | ماهور وبسایت
اما چرا باید کلمات کلیدی را یکبار انتخاب کرد؟ اگر دلیل این کار را می خواهید پس با ما همراه باشید. در Yoast SEO ابزاری استفاده شده است که شما به محض استفاده از کلمات تکراری آن را به شما می گوید.
نباید با مقالات خود رقابت کنید
دلیل اصلی اینکه نباید بیش از یک بار از کلمات کلیدی تکراری استفاده کنید این است که نباید برای موقعیتی که در Google دارید با خود رقابت کنید.
این پدیده را کلمه کلیدی آدم خواری نیز می نامند. این بدان معنی است که اگر دو مقاله متفاوت را برای همان کلمات کلیدی بهینه کنید ، به Google می گویید که هر دوی این مقالات را برای کاربرانی که آن کلمه کلیدی را جستجو می کنند مناسب است و می خواهید هر دو مقاله در نتایج جستجو نشان داده شوند.
برای رتبه بندی دو مقاله در ده نتیجه برتر نتایج جستجو باید سایتی داشته باشید که دارای قدرت بالایی باشد. اگر یکی از مقالات شما قبلاً با آن اصطلاح در نتایج جستجو رتبه بندی شده باشد ، ممکن است شما قدرت کافی برای امتحان و رتبه بندی با مقاله دوم را نیز داشته باشید.
اگر قبلاً برای یک کلمات کلیدی رتبه بندی نکرده اید ، هرگز از آن دو بار استفاده نکنید! مقاله اصلی خود را به روز کرده و بهبود ببخشید و پست دیگری بنویسید که شامل اندکی تغییر در کلمه کلیدی باشد.
رتبه بندی برای عبارت کلیدی مورد نظر خود
اگر بخواهید برای آن عبارت کلیدی که سایت خود را برا نتایج جستجو بهتر ارتقا دهید چه کاری انجام می دهید؟ برای مثال تصور کنید در حال راه اندازی یک فروشگاه آنلاین برای تغذیه و تناسب اندام هستید.
احتمالاً می خواهید برای تغذیه مناسب پستی را به اشتراک بگذارید ، اما همانطور که این کار را تازه شروع کرده اید ، این کار بسیار سخت خواهد بود.
بهینه سازی همه پست های شما برای تغذیه مناسب استراتژی درستی نیست. پس باید چکار کنید؟ اولین کار این است که در مورد کلمات کلیدی تحقیق کنید این کار به شما ایده هایی در مورد هدف قرار دادن اصطلاحات دیگر به شما می دهد.
محتوای های شاخص در وب سایت شما
اگر وب سایتی دارید که با آن می خواهید کسب و کارتان پیشرفت بدهید ما برای شما توصیه های را داریم این توصیه ها شامل:
- شما می توانید یک مقاله با کیفیت عالی و مهم در مورد تمام جنبه های مختلف کسب و کار خود بنویسید و آن را برای اصطلاح کلمه کلیدی مورد نظر با استفاده از پلاگین Yoast SEO بهینه کنید. سپس این مقاله را به عنوان محتوای شاخص اصلی در افزونه ما علامت گذاری کنید.
- نکته: در نوار کناری Yoast SEO می توانید محتوای خود را به عنوان محتوای شاخص اصلی علامت گذاری کنید.
محتوای فروشگاه شما
بنابراین ، اگر صفحات محصولات زیادی دارید برای مثال شما یک فروشگاه فروش محصولات اسب دارید. اول برای یک نوع خوراک اسب که در اختیار دارید چه می کنید؟ طبق مثال قبل شما یک فروشگاه بزرگ دارید از این محصولات دارید خوراک اسب های لاغر ، خوراک اسبهای چاق ، خوراک اسب های ورزشی و غیره. آیا باید همه صفحات محصولات خود را باید برای خوراک اسب های لاغر [خوراک اسب های لاغر] بهینه کنید؟
آیا می شود بیش از یک بار از کلمات کلیدی استفاده کنید؟
جواب این سوال مطمئناً می توانید این کار را انجام بدهید. اما در خیلی از موارد برای دستیابی به رتبه بندی عالی برای یک کلمه کلیدی ، استراتژی خوبی نیست.
اگر می خواهید برای یک کلمه کلیدی رتبه بندی خوبی را بدست بیاورید ، کمی بیشتر به یک موضوع بپردازید. ببینید مردم در این باره چه سوالاتی دارند. اگر به این سولات نگاهی کنید ، می توانید در مورد این سولات مقالاتی بلند بنویسید؟ همچنین ، به سایر نتایج جستجو نگاه کنید ، چه کسی با شما در رقابت است و چه چیزی نشان می دهد؟ چگونه می توانید خود را از آنها متمایز کنید؟ وقتی مطالب خود را نوشتید ، مقالات خود را در ساختار سایت قرار دهید تا شانس خود برای رتبه بندی را افزایش دهید!