سئو سایت, طراحی سایت

متخصص سئو در کرج | طراحی وب سایت ارزان | ماهور

سئو سایت وردپرس در کرج | طراحی سایت | ماهور

متخصص سئو در کرج: متخصص سئو مسئول بهبود دید صفحات در موتورهای جستجو است. در زیر هر آنچه را که باید در مورد این حرفه  و نقش سئوکار در صنعت بازار یابی بدانید ، توضیح خواهیم داد.

متخصص سئو در کرج | طراحی وب سایت ارزان | ماهور

مشخصات حرفه ای یک سئوکار

صنعت سئو یا Search Engine Optimization مخفف انگلیسی است که به بهینه سازی محتوای آنلاین برای موتورهای جستجو اشاره دارد . به عبارت دیگر، عملی است که به دنبال قرار دادن صفحات وب در بین اولین موقعیت های موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل و بینگ است.

از این نظر،  سئوکار برای بهبود عملکرد وب سایت ها بر اساس مخاطب خاصی که نوع خاصی از اطلاعات را در اینترنت جستجو می کند، کار می کند. کار شما به ترکیبی از استراتژی ها و تاکتیک ها در سطح فنی و محتوایی نیاز دارد.

سئو سایت کرج

به این معنا که سئوکار باید درک عمیقی از نحوه کار موتورهای جستجو و همچنین نیازهای کاربرانی که جستجو می کنند داشته باشند.

سئوکار مسئول بهبود عملکرد وب سایت ها در موتورهای جستجوی اصلی است. برای این کار، این حرفه ای می تواند با یک گستره کلی، در تمام جنبه های صنعت سئو عمل کند و یا در یکی از حوزه های خاص خود متخصص باشد.

طراحی سایت کرج

در حال حاضر صنعت سئو به یک رشته پیچیده تبدیل شده است و به همین دلیل متخصصانی در زمینه‌های خاص مانند بهینه‌سازی درون صفحه ، محتوای سئو ، ساخت لینک (لینک‌سازی)، سئو فنی و تحلیل وب وجود دارند.

سئوکار کرج

برای سایت های کوچکتر، سئوکار ها می توانند عملکردهای مختلفی را پوشش دهند. با این حال، اگر جایگاه بازار بسیار رقابتی باشد، وجود متخصصان در هر حوزه سئو ضروری است.

متخصص سئو در کرج | طراحی وب سایت ارزان | ماهور

سئوکار چه کاری انجام می دهد؟

  1. تحلیل مشتری، رقابت و بازار
  2. جستجوی کلمه کلیدی
  3. تجزیه و تحلیل مخاطبان و برنامه ریزی استراتژی برای رفع نیازهای آنها
  4. شناسایی مناسب ترین انواع محتوا برای هر هدف جستجو
  5. بهینه سازی روی صفحه، از جمله عناوین، متا تگ ها، توضیحات و عناصر دیگر
  6. ایجاد تاکتیک هایی برای بهبود تبدیل ها بر اساس ترافیک ارگانیک
  7. انجام فعالیت های بهینه سازی خارج از صفحه، مانند پیوند دادن کمپین ها از وب سایت های معتبر
  8. تولید محتوای مناسب هم برای مخاطب و هم برای موتورهای جستجو
  9. نظارت بر نتایج استراتژی سئو و تغییرات لازم برای بهبود عملکرد سایت

مهارت های سئوکار

سئوکار باید در مورد موتورهای جستجو و کاربرانی که جست و جو می کنند بسیار آگاه باشند. علاوه بر این، این متخصصان همچنین باید بدانند که چگونه از ابزارها و تکنیک های مختلف برای بهبود دید صفحات و وب سایت ها استفاده کنند.

سئوکار

به عبارت دیگر، صنعت سئو را می توان به سه حوزه اصلی  بهینه سازی محتوا ، بهینه سازی معماری وب و ساخت لینک تقسیم کرد . هر یک از این سه زمینه سئو نیازمند مدیریت صدها متغیر است. به همین دلیل، سئوکار اغلب به صورت تیمی کار می کنند.

سایر الزامات مهم نیز شامل آگاهی از سیاست ها و پروتکل های مربوط به موتورهای جستجوی اصلی و همچنین بهترین شیوه ها و شاخص های اصلی است.

نیازهای یک سئوکار چیست؟

  • درک قوانین، سیاست ها و بهترین شیوه های موتورهای جستجوی اصلی
  • اصول و بهترین روش ها برای بهینه سازی محتوا و معماری وب
  • مدیریت محتوا برای هر هدف جستجو مناسب است
  • تکنیک های لینک بیلدینگ قانونی
  • درک متغیرهایی که بر ترافیک ارگانیک و تبدیل ها تأثیر می گذارند
  • آشنایی با جنبه های فنی توسعه وب سئو
  • توانایی همکاری با تیم های طراحی، توسعه و محتوا

چگونه سئوکار شویم

اگرچه آموزش عالی برای تبدیل شدن به یک سئوکار اجباری نیست، اکثر شرکت ها به دنبال افراد حرفه ای با مدرک مهندسی کامپیوتر ، سیستم ها، صنعت بازاریابی ، تبلیغات و یا سایر زمینه های مرتبط هستند.

مدارک و آموزش های خاص نیز یک تفاوت در برنامه درسی هستند. برخی از مدارک  توصیه شده عبارتند از:

  • گوگل ادوردز
  • تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل
  • آکادمی اهرفس
  • دوره کامل سئو – از مبانی تا پیشرفته

میزان دستمزد سئوکار

دستمزد سئوکار بسته به عوامل مختلفی مانند صنعت، نوع و اندازه شرکت، سطح تجربه و مکان می تواند متفاوت باشد.

به عنوان مثال، در ایالات متحده، متخصصان در این زمینه به طور متوسط ​​حدود 50000 دلار در سال درآمد دارند. افراد حرفه ای که در بازار سایر نقاط جهان   کار می کنند با دستمزدهای گوناگونی سر و کار دارند و نمی توان یک دستمزد واحد برای همه سئوکاران حتی در یک شهر در نظر گرفت . همه‌چیز به عواملی که در آغاز این بخش گفتیم بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *