دسته بندی نشده

قرارداد سئو سایت | طراحی سایت ارزان | ماهور مارکتینگ

سئو سایت ارزان در کرج | طراحی سایت | ماهور مارکتینگ

قرارداد سئو سایت: وقتی دو طرف با هم همکاری می کنند، حفاظت از یکدیگر ضروری است. هنگامی که مشتری برای خدمات سئو حرفه ای به سئوکار مراجعه می کند، بستن قرارداد سئو یک گام ضروری برای حفظ منافع هر دو است. خواه این همکاری دوره ای باشد یا مستمر، هنگام واگذاری یک  پروژه  به سئوکار، همیشه یک توافق نامه کتبی را توصیه می کنم.

قرارداد سئو سایت | طراحی سایت ارزان | ماهور مارکتینگ

از آنجایی که اصطلاح سئو فعالیت های مختلفی مانند مشاوره استراتژیک، ممیزی،

تعریف کلمات کلیدی بخش، وبلاگ نویسی و موارد دیگر را در بر می گیرد، ضروری است که به  مشتری این موارد را  توضیح دهید.

ارتباط دقیق و شفاف کلید شروع کار با صداقت و بی مشکل است. مهمتر از همه،

به این دلیل که قوانین مدنی یا قوانین بخش کنترل نمی شوند، قراردادهای SEO

بسته به تامین کننده می توانند تعهدات متفاوتی داشته باشند. بیایید با هم ویژگی ها و نکات مهم آن را ببینیم.

سئو سایت کرج

تعهدات قرارداد سئوکار

بدون پرداختن به حوزه حقوقی صرف، جنبه هایی از قرارداد سئوکار وجود دارد

که باید روی کاغذ آورده شود. بیایید با یک مثال بسیار ساده شروع کنیم:

اگر موقعیت یک وب سایت به دلایل غیر قابل انتساب به ارائه دهنده خدمات بدتر شود، چه اتفاقی می افتد؟

سئو حوزه بسیار حساسی است و اگر از یک سو مشاور سئو باید دستیابی به اهداف تعیین شده

با مشتری را تضمین کند، از سوی دیگر الگوریتم های یک موتور جستجو دائما تغییر می کند. بنابراین ممکن است یک صفحه بدون هشدار دانگرید شود یا سایتی به موقعیت مورد نظر نرسد.

در چنین مواقعی مقصر کیست؟ اینجاست که تفاوت بین الزام وسیله و نتیجه مطرح می شود .

قرارداد سئو سایت | طراحی سایت ارزان | ماهور مارکتینگ

طراحی سایت کرج

تفاوت اصلی بین تعهد وسیله و تعهد به نتیجه

وقتی صحبت از اهدافی است که باید به آنها دست یافت، خوب است که تفاوت آنها را روشن کنیم.

در حالت اول، سئوکار کاری را انجام می دهد که برای آن با او تماس گرفته شده است،

که می تواند بهینه سازی سئو یک وب سایت برای موقعیت یابی موتور جستجو،

بدون توجه به نتایج واقعی توسط وب سایت مشتری باشد.

اما در حالت دوم ، سیوکار خود را به انجام فعالیت درخواستی محدود نمی کند، بلکه باید دستیابی

به یک هدف موقعیت یابی خاص را تضمین کند . به عنوان مثال، می تواند به مشتری اطمینان دهد

که برای کلمات کلیدی خاص، سایت آن در 3 ماه پس از امضای قرارداد در 10 موقعیت برتر گوگل ظاهر می شود.

پرخطر؟ زیرا در صورت عدم دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده، ممکن است مشکلات

عدم اجرا و جبران خسارت ایجاد شود. این یک انتخاب مخاطره آمیز است به خصوص

زیرا وقتی صحبت از سئو به میان می آید، عوامل شخص ثالثی وجود دارد که به حرفه ای بستگی ندارد.

به همین دلیل بسیار مهم است که یک قرارداد دقیق سئو را تعیین کنید ، جایی که هیچ چیز به شانس واگذار نمی شود

و اهداف معقولی مانند افزایش دیده شدن یک وب سایت تعیین می شود. شما به شفافیت،

صداقت و تعادل مناسب بین تعهد قراردادی و نتایج تضمین شده نیاز دارید و نه فقط به وعده هایی که پیشنهادتان را جذاب تر می کند.

ویژگی های اساسی یک قرارداد سئو

اگر به دنبال یک فعالیت سئو هستید و پس از آشنایی بیشتر با سئوکار تماس می گیرید،  دقیقاً به دلیل مسائل مهمی که در بالا به آن پرداخته  شد، قرارداد سئو  موارد زیر را مشخص می کند:

شرایط کمک پس از فروش و ضمانت های تجاری

رسیدگی به هرگونه شکایت توسط متخصص

جزئیات حق خروج، شرایط خروج از توافق و هرگونه مجازات

قانون قابل اجرا و صلاحیت قضایی در صورت بروز اختلافات ناشی از قرارداد

مسئولیت حرفه ای و حدود مربوط به عمل اشخاص ثالث

اینها جنبه های ضروری برای محافظت از یکدیگر و به حداقل رساندن هرگونه سوء تفاهم هستند.

اگر اینها از نظر حقوقی مهم ترین عناصر هستند، عوامل دیگری نیز وجود دارد که باید تعریف

و به صورت مکتوب درج شوند (به ویژه زمانی که مذاکره از راه دور انجام می شود).

اول از همه، برای جلوگیری از سوء تفاهم، مهم است که  هیچ چیزی را بدیهی ندانید، بنابراین مهم است که تعاریف اصطلاحات بخش را با جزئیات بنویسید.

بهینه سازی سایت

پس از آن ، بسته به بهینه سازی درون صفحه یا خارج از صفحه، ممیزی فنی سئو، فعالیت

سئو برای تجارت الکترونیک یا سایر خدمات خاص، لیست تمام فعالیت هایی که برای مشتری انجام می شود را مشخص کنید.

همچنین تعیین ترتیب انجام و نتیجه گیری تحلیل ها و رویه های فردی نیز قید شود.

به این ترتیب زمان های پردازش لازم برای تکمیل پروژه راه اندازی شده مشخص خواهد شد.

این ما را به دومین ویژگی کلیدی قرارداد بین سئوکار و کارفرما یعنی  تاریخ تحویل کار می رساند.

به هر دو طرف بستگی دارد؛ در واقع، برای موفقیت هر مرحله از پروژه، مشتری باید ارزیابی ها، تاییدیه ها و دارایی ها را ارائه دهد.

در واقع، اگر از یک سو خدمات درخواستی فهرست شود، از سوی دیگر این بر عهده مشتری خواهد بود

که هدف اصلی را که می‌خواهند به آن دست یابند و اهداف میان‌مدت را پیش ببرند.

هزینه ها، روش های پرداخت و سایر موارد اضافی قرارداد SEO

در توافقنامه، باید قیمت ها و روش های پرداخت را نیز مشخص کنید . برای مثال، بر اساس نیاز خود،

باید بدانید که امکان تعیین نرخ ساعتی، هر سرویس، هر پروژه  وجود دارد. گنجاندن هرگونه فعالیت

اضافی مرتبط با نیازها یا الزاماتی که در طول کار ظاهر می شود در برآورد سئو بسیار مهم است.

برای جلوگیری از هرگونه سوء تفاهم در آینده، اغلب پیشنهاد می‌شود که روش‌های پرداخت،

مانند کارت اعتباری یا انتقال بانکی را نیز مشخص کنید.

هر چقدر هم که پیش پا افتاده به نظر برسد، قرارداد سئو باید دارای تاریخ و امضای طرفین باشد.

دقیقاً از همان علامت قلم است که رابطه مشارکتی بر اساس اعتماد، دقت، حرفه ای بودن،

وقت شناسی و آگاهی از منحصر به فرد بودن هر پروژه آغاز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *