سئو سایت, طراحی سایت

سئو گوگل در کرج | طراحی سایت ارزان | ماهور مارکتینگ

سئو گوگل در کرج | طراحی سایت ارزان | ماهور مارکتینگ

سئو گوگل در کرج: اگر این احساس را داشتیم که گوگل دیگر ما را درک نمی کند و پیشنهادات نامربوط دریافت می کنیم، در یک مقطع زمانی ما را آزار می دهد و ما را وادار می کند به دنبال جایگزین باشیم.بنابراین، کاربران راضی اولویت اصلی گوگل هستند، زیرا تنها این کاربران برای سوال بعدی باز می گردند و تبلیغ کنندگان را جذب می کنند.

سئو گوگل در کرج | طراحی سایت ارزان | ماهور مارکتینگ

گوگل نه تنها باید معنی جستجوگر را بفهمد، بلکه محتوای موجود در اینترنت را نیز ارزیابی کند و در نتیجه تصمیم بگیرد که کدام محتوا برای کدام عبارت جستجو توصیه می شود.

هر وب‌سایتی می‌خواهد در بین عبارات جستجوی برتر در صنعت خود پیدا شود، و شما می‌توانید شرط ببندید که رقبای شما دقیقاً همین کار را انجام می‌دهند.

سئو سایت کرج

با این حال، موفقیت های شما در سئو به طور مستقیم به فعالیت های رقابت شما و توسعه موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ بستگی دارد.

به همین دلیل هیچ تضمینی وجود ندارد که با تدابیر خودتان به رتبه مطلوب برسید.

طراحی سایت کرج

جستجوهایی که حاوی نام تجاری شما هستند (جستجوی برند) در اینجا استثنا هستند، زیرا به احتمال زیاد بدون تلاش زیاد پیدا خواهید شد.

اما با این مشتریان، شما قبلاً به عنوان یک برند شناخته شده‌اید و البته با سئو نیز دوست دارید مشتریان جدیدی را که با شما آشنا نشده اند را تسخیر کنید.

آموزش سئو در کرج | طراحی وب سایت | ماهور

چگونه می توانید رتبه بندی خود را در موتورهای جستجو بهبود بخشید؟

جستجوگران از گوگل برای حل یک مشکل یا رسیدن به یک هدف استفاده می کنند.

وظیفه شما این است که سؤالات مشتریان بالقوه خود را شناسایی کنید و محتوایی را در وب سایت خود ایجاد کنید که نیازهای آنها را به بهترین شکل ممکن برآورده کند.

محتوای شما باید:

با کیفیت بالا و کاربر پسند باشد

حاوی اطلاعات به روز باشد

ارزش افزوده مرتبط را برای بازدیدکنندگان خود ارائه دهید

هر چه نتیجه ای که ارائه می دهید بهتر با نیازهای جستجوگر مطابقت داشته باشد، احتمال اینکه گوگل برای این کار به شما پیشنهاد دهد بیشتر است.

چگونه می دانید که مخاطب هدف شما به دنبال چه چیزی است؟

دو منبع عالی برای یافتن موضوعاتی برای نوشتن وجود دارد.

شماره 1: به مشتریان خود گوش دهید

مکرراً از شما چه سؤالاتی پرسیده می شود، چه توضیحاتی دارید که بارها و بارها با آنها سر و کار دارید و امروز مشاوره چگونه برای شما پیش می رود؟

وب سایت شما مکانی عالی برای مشاوره دیجیتالی به مشتریان بالقوه شما ، پاسخگویی به سوالات، حتی در تمام ساعات شبانه روز است.

شماره 2: کلیدواژه های تحقیق

می‌توانید از ابزارهایی مانند ubbersuggest ، keywordtool.io یا Google Keyword Planner  استفاده کنید تا بفهمید موضوعات خاصی در گوگل چه مواردی و چند بار جستجو می‌شوند.

این بسیار کاربردی است، زیرا شما همچنین در مورد سؤالات گروه هدف خود چیزهای زیادی یاد خواهید گرفت

و با موضوعات جالب دیگری روبرو خواهید شد. باید با کلمات کلیدی به این موضوع توجه کنید، تصور کنید یک فروشگاه آنلاین برای مسواک دارید.

عبارت جستجویی مانند  «مسواک برقی» در ایران حدود 49500 بار در ماه جستجو می شود.

اما برای دستیابی به رتبه های خوب با چنین اصطلاح بسیار رقابتی، وب سایت شما به یک پایه قوی و همچنین

سیگنال ها و پیوندهای زیادی در اینترنت نیاز دارد که شما را به عنوان یک مرجع واضح در موضوع “مسواک های برقی” واجد شرایط کند.

پس چگونه باید ادامه دهید؟

عبارات جستجوی عمومی مانند “مسواک برقی” نیز در صنعت شما وجود دارد.

آنها اغلب به دنبال آن هستند، به شدت مورد مناقشه قرار می گیرند و اطلاعات کمی در مورد قصد واقعی شخص جستجوگر نشان می دهند.

بنابراین هدف شما در بهینه سازی موتورهای جستجو باید یافتن کلمات کلیدی باشد که اطلاعات بیشتری در مورد جستجوگر به شما بدهد.

نتیجه

مسلما – این مقاله تنها بخشی از سئو را پوشش می دهد.

البته، بهینه سازی موتورهای جستجو همچنان شامل بسیاری از جنبه های فنی است. با این حال، بدون درک

اولیه از هدف موتورهای جستجو و اهمیت محتوای با کیفیت و مرتبط برای مخاطبان هدف خود، بخش مهمی از پازل را از دست داده اید.

پس مانند یک موتور جستجو فکر کنید، به سوالات گروه هدف خود بپردازید و بهترین حلال مشکل برای مشتریان خود شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *