سئو کرج: SEO مخفف “بهینه سازی موتور جستجو” است. به زبان ساده، این به معنای فرآیند بهبود سایت شما برای افزایش بازدید از آن است، زمانی که مردم محصولات یا خدمات مرتبط با کسب و کار شما را در گوگل، بینگ و سایر موتورهای جستجو جستجو می کنند ،هرچه صفحات شما در نتایج جستجو بهتر دیده شوند، احتمال بیشتری برای جلب توجه و جذب مشتریان بالقوه و فعلی به کسب و کار خود خواهید داشت.
سئو کرج | طراحی سایت قیمت مناسب | ماهور مارکتینگ
موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ از ربات ها برای باز شدن صفحات در وب، رفتن از سایتی به سایت دیگر،
جمع آوری اطلاعات مربوط به آن صفحات و قرار دادن آنها در فهرست استفاده می کنند. فهرست را
مانند یک کتابخانه غول پیکر در نظر بگیرید که در آن یک کتابدار می تواند یک کتاب (یا یک صفحه وب) را برای کمک به شما پیدا کند
که دقیقاً همان چیزی را که در آن زمان به دنبال آن هستید پیدا کنید.
تاثیر الگوریتمها بر سئو
در مرحله بعد، الگوریتمها با در نظر گرفتن صدها فاکتور یا سیگنال رتبهبندی، صفحات موجود در فهرست را تجزیه و تحلیل میکنند
تا تعیین کنند که صفحات ترتیب باید در نتایج جستجو برای یک پرسوجو نمایش داده شوند. در قیاس کتابخانه ما،
کتابدار تک تک کتابهای موجود در کتابخانه را خوانده است و میتواند به شما بگوید که دقیقاً کدام یک پاسخ سؤالات شما را خواهد داشت.
عوامل موفقیت SEO ما را می توان پراکسی برای جنبه هایی از تجربه کاربر در نظر گرفت .
به این صورت است که رباتهای جستجو دقیقاً تخمین میزنند که یک وبسایت یا صفحه وب چقدر میتواند به جستجوگر آنچه را که جستجو میکند ارائه دهد.
برخلاف تبلیغات جستجوی پولی ، نمیتوانید برای به دست آوردن رتبهبندی جستجوی ارگانیک بالاتر به موتورهای جستجو پولی بپردازید،
به این معنی که کارشناسان سئو باید کار کنند. اینجاست که سئوکار وارد کار میشود.
جدول تناوبی سئو
جدول تناوبی عوامل سئو عوامل را در شش دسته اصلی و وزن هر کدام بر اساس اهمیت کلی آن برای سئو سازماندهی می کند.
به عنوان مثال، کیفیت محتوا و تحقیق کلمات کلیدی از عوامل کلیدی بهینه سازی محتوا هستند و قابلیت خزیدن و سرعت از عوامل مهم معماری سایت هستند.
جدول تناوبی سئو که به تازگی به روز شده است همچنین شامل لیستی از سمومی است که از بهترین شیوه های سئو می کاهد.
اینها میانبرها یا ترفندهایی هستند که ممکن است برای تضمین رتبه بالا در روزگاری که روش های موتورها بسیار کمتر پیچیده بود، کافی باشد.
و حتی ممکن است اکنون برای مدت کوتاهی کار کنند – حداقل تا زمانی که شما دستگیر شوید.
سئوکار
سئوکار همچنین یک بخش کاملاً جدید Niches دارد که به عوامل موفقیت سئو در پشت سه جایگاه کلیدی می پردازد:
SEO محلی، اخبار/انتشار، و سئوی تجارت الکترونیک. در حالی که جدول تناوبی کلی سئو به شما در انجام بهترین
شیوه ها کمک می کند، دانستن تفاوت های ظریف سئو برای هر یک از این جایگاه ها می تواند به شما در موفقیت
در نتایج جستجو برای کسب و کار کوچک، وبلاگ دستور پخت و/یا فروشگاه آنلاین کمک کند.
الگوریتم های جستجو به گونه ای طراحی شده اند که صفحات مرتبط و معتبر را نشان دهند
و تجربه جستجوی کارآمدی را در اختیار کاربران قرار دهند. بهینه سازی سایت و محتوای خود
با در نظر گرفتن این عوامل می تواند به رتبه بندی صفحات شما در نتایج جستجو کمک کند.
چرا سئو برای بازاریابی مهم است؟
سئو بخش اساسی بازاریابی دیجیتال است زیرا افراد هر ساله تریلیون ها جستجو انجام می دهند ،
اغلب با هدف تجاری برای یافتن اطلاعات در مورد محصولات و خدمات. جستجو اغلب منبع اصلی ترافیک دیجیتال
برای برندها است و مکمل سایر کانال های بازاریابی است. دیده شدن بیشتر و رتبه بالاتر در نتایج جستجو نسبت
به رقبای شما می تواند تأثیر مهمی بر نتیجه شما داشته باشد.
با این حال، نتایج جستجو در چند سال گذشته در حال تغییر بوده است تا به کاربران پاسخهای مستقیمتر و اطلاعاتی بدهد
که به احتمال زیاد کاربران را به جای هدایت آنها به وبسایتهای دیگر، در صفحه نتایج نگه میدارد.
همچنین توجه داشته باشید، ویژگیهایی مانند نتایج غنی و پنلهای دانش در نتایج جستجو میتوانند دید را افزایش دهند
و اطلاعات بیشتری درباره شرکت شما به طور مستقیم در نتایج به کاربران ارائه دهند.
در مجموع، سئو پایه و اساس یک اکوسیستم بازاریابی جامع است. وقتی متوجه شدید که کاربران وبسایت شما چه میخواهند،
میتوانید آن دانش را در کمپینهای خود (پرداخت و ارگانیک)، در سراسر وبسایت، ویژگیهای رسانههای اجتماعی و موارد دیگر اجرا کنید.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.