سئوکار خانم کرج: سئوکار شخصی است که با بهینه سازی وب سایت ها به منظور دستیابی به موقعیت های تبدیل در نتایج جستجوی بدون پرداخت ، معمولاً در گوگل، سزنم و بینگ، سروکار دارد. این حرفه از لحاظ موضوعی مشابه حرفه ای است که توسط متخصصان PPC انجام می شود، اما آنها با کمک تبلیغات پولی در Google Ads و ابزارهای Seznam Ads به موقعیت هایی در یک فضای تبلیغاتی تعریف شده دست می یابند.
سئوکار خانم کرج | طراحی سایت ارزان | ماهور مارکتینگ
سئوکار کرج (همچنین به عنوان مشاور سئو، کارشناس سئوو کارشناس سئو شناخته می شود) از تبلیغات پولی برای دستیابی به اهداف تعیین شده استفاده نمی کند، بلکه وب سایت را (مثلاً فروشگاه الکترونیکی مانند این) تنظیم می کند. تا جایی که ممکن است برای کاربران مفید باشد و بتواند به بهترین شکل به سوالی که وارد موتور جستجو می کند پاسخ دهد.
وظیفه سئوکار چیست؟
برخی سئوکاران در کرج یا هر جای جهان به طور محدود بر فروشگاه های الکترونیکی متمرکز شده اند
که بر روی راه حل های CMS اثبات شده مانند Shoptet اجرا می شوند.
دیگر سئوکاران کرج به برنامه نویسی و بخش فنی سئو نزدیک تر هستند ، بنابراین آنها دوست دارند
مشتریانی را که می خواهند سیستم تحریریه خود را ایجاد کنند
و نیاز به نظارت حرفه ای برنامه نویسان دارند، را بپذیرند. از طرف دیگر،
برخی دیگر از سئوکاران کرج بیشتر در سطح یک مشاور سئو کار می کنند،
یعنی حسابرسی، تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی، ارائه مشاوره، آموزش، اما مستقیماً در خود وب سایت دخالت نمی کنند
و اجرا را به دست مشتری می سپارند.
وظایف سئوکار کرج
به طور کلی، می توانید از سئوکار کرج یا هر کجای جهان این انتظارات را داشته باشید :
ممیزی فنی و نظارت بر اجرای تعمیرات؛
ممیزی محتوا و تحلیل کلمات کلیدی؛
طراحی و پیاده سازی معماری اطلاعات؛
همکاری و توصیه برای طراحان UX؛
همکاری و توصیه ها در مورد Copywriters؛
تغییر مسیر سایت هنگام جابجایی از CMS؛
ایجاد پیوند داخلی صفحات؛
ساخت لینک های خارجی یا در اصطلاح لینک بیلدینگ ؛
همکاری مستمر وب سایت و بهینه سازی؛
به عنوان مثال، در فروشگاه های الکترونیکی ، یک سئوکار کرج خطاهای 404 را بررسی و تصحیح می کند،
تغییر مسیرهای صفحه را بررسی می کند، کیفیت وب سایت را در نسخه های موبایل و دسکتاپ ارزیابی می کند،
تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی را انجام می دهد تا تشخیص دهد که کدام پرسش ها برای آماده سازی مناسب است.
سئوکار کرج متن وب سایت را مرور می کند و بر اساس کلمه کلیدی، با کپی رایترهایی که شرح دسته ها،
محصولات و مقالات را ایجاد می کنند، ارتباط برقرار می کند. او معماری اطلاعات را طراحی میکند ،
یعنی مشخص میکند که کدام صفحات دستهها، زیرمجموعهها و دستههای پارامتری هستند.
این اطمینان حاصل می کند که موتورهای جستجو به راحتی در سایت مرور می کنند و وقتی همه چیزهای ضروری انجام شد،
شروع به تقویت صفحات با بک لینک می کند.
آیا روی سئوکار کرج سرمایه گذاری کنم؟
اگر قصد دارید فروشگاه الکترونیکی راه اندازی کنید، سرمایه گذاری روی یک سئوکار پس از یک سال زودتر برمی گردد
و در عرض دو سال سود خواهید داشت . این بستگی به بخش محصول و رقابت در بازار دارد،
اما اگر نیاز دارید اولین سفارشات را به سرعت دریافت کنید، تبلیغات PPC انتخاب بهتری برای شما است.
در درازمدت، سئو یک رکن اقتصادی پایدار و اساسی است که میتواند بقا یا نابودی یک پروژه را در مواقع بحران تعیین کند.
نمونه ای از این سال 2022 بود، زمانی که تعدادی از فروشگاه های الکترونیکی که از سال های گذشته متنعم شده بودند،
از رقابت تعداد فزاینده فروشگاه های الکترونیکی بی سابقه رنج بردند،
این فروشگاه ها ابتدا برای رقابت در PPC سرمایه گذاری می کردند، با تبلیغات پولی و کلیک سایت خود را بالا می آوردند .
برعکس این فروشگاه ها، فروشگاههای الکترونیکی بودند که مالکان آن کانالهای بازاریابی را متنوع میکردند
و به طور منظم روی سئو سرمایهگذاری میکردند، بنابراین درآمدی زیادی از نتایج جستجوی بدون پرداخت بهدست آوردند
و از کارهایی که قبلاً انجام شده بود نیز بهرهمند می شدند.
یک موقعیت سودآور در سئو معمولاً در بین 10 سایت برتر است،
بنابراین فقط بهترین وب سایت ها آنها را دریافت می کنند، در این صورت، یک سئوکار نمی تواند از تیم بازاریابی شما حذف شود.