سئو وردپرس حرفه ای کرج: این سوال همیشه در مرکز افکار کسانی است که شروع به کار در دنیای بازاریابی وب می کنند : سئوکار کیست ، برای تکمیل کسب و کار خود چه می کند؟ و برای کسانی که به این شغل برچسب زده اند چه کاری باید انجام شود؟ جواب دادن در چند کلمه مشکل است.
سئو وردپرس حرفه ای کرج | طراحی سایت کرج | ماهور مارکتینگ
در واقع، این مخفف مربوط به یک مخفف است که به بهینه سازی موتورهای جستجو اشاره دارد، یعنی بهینه سازی برای موتورهای جستجو. یک ماده بی نهایت، که بخشی از دنیای SEM (بازاریابی موتورهای جستجو) است و توسط یک فرد نمی تواند انجام شود.
سئوکار کیست
سئوکار متخصصی است که با بهینه سازی موتورهای جستجو سر و کار دارد. این استراتژی برای تعیین موقعیت سایت ( وبلاگ ، پورتال، تجارت الکترونیک ) با توجه به سوالات مفید برای اهداف مشتری تعریف می کند. این می تواند در جبهه های مختلف ، هر چه بیشتر گسترده تر و با مرزهای نامشخص عمل کند.
در گذشته، ما فقط در مورد شاخه های بزرگی صحبت می کردیم که هنوز هم قلب سئو را تعریف می کنند : این دو بهینه سازی درون صفحه و خارج از صفحه بودند. به ترتیب، تمام استراتژی های مربوط به کار قابل توسعه در یک صفحه و استراتژی هایی برای فعالیت های خارجی مانند لینک بیلدینگ بر عهده سئوکار است.
تکامل سئو، خطرات و مشکلات
در طول سالها، دنیای موتورهای جستجو بهطور فزایندهای پیچیدهتر شده است، به طوری که حوزههایی را در بر میگیرد که قبلاً منحصراً به سایر متخصصان متکی بودند .
در مورد فعالیت های دریافت لینک های ورودی یا ساختار یک وب سایت پیچیده مانند تجارت الکترونیک فکر کنید. سئوکار کیست؟ اول از همه، چهره ای که بتواند با حرفه ای حرکت کند، نتایج را برجسته کند و خطرات را کاهش دهد.
سئوکار برای مدیریت کمپین
یکی از مهمترین چهره های این بخش مربوط به سازمان مردمی است. شما به یک متخصص لینک سازی ، متخصص در تحقیقات کلمات کلیدی و ساختار سایت نیاز دارید . اما آیا هرکسی طبق تجربه خود پیش می رود؟
نه، نکته اینجاست: شما به یک سئوکار نیاز دارید . به این معنا که فردی با مهارتهای عمومی اما قادر به پذیرش کل جهان بهینهسازی موتورهای جستجو است.
او ممکن است به یک صنعت خاص تمایل داشته باشد، اما مهمترین مهارت او این است که به کسب و کار اجازه می دهد در یک مسیر خاص حرکت کند. که فقط در مورد موقعیت یابی نیست، بلکه برای جذب افراد مناسب به سایت با تمام ابزارهای مفید است.
سئوکار حرفه ای و مشاور
این مورد با مورد قبلی اشتباه گرفته می شود، در عوض در بسیاری از موارد (و من می توانم با این دیدگاه موافق باشم) متخصص سئو به عنوان حرفه ای شناخته می شود که قادر به ارائه خدمات فریلنسری است .
به عنوان مثال، زمانی که یک شرکت برای حل یک مشکل به مشاوره خاصی نیاز دارد ، می تواند با یک سئوکار در زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو تماس بگیرد. که پس از آن می تواند راه را برای حل گره نشان دهد.
چگونه یک سئوکار شویم
بیایید به اساس همه اینها برگردیم: کسانی که سعی می کنند مرزهای حرفه مرتبط با سئو را درک کنند، شاید هدفی برای رسیدن به آن داشته باشند. او میخواهد در این بخش کار کند، به دنبال اطلاعاتی در مورد استراتژیهای لازم برای کسب مهارتهایی است که باید در عمل به کار برد.
مسیری که باید طی کرد پیچیده است، ساده نیست. کسانی که با بهینهسازی موتورهای جستجو کار میکنند مسئولیتی دارند که نمیتوان آن را نادیده گرفت: قرار دادن صفحه مناسب برای درخواستهایی که هدف یک کالا یا خدمات را قطع میکنند به معنای ایجاد تفاوت در مقایسه با رقبا است.
اما چگونه سئوکار شویم؟ مطمئناً راه پیش رو به سه رشته اصلی تقسیم می شود. از یک طرف شما باید در شرکتی که در دنیای دیجیتال فعالیت می کند، به عنوان یک فرد جوان شروع به کار کنید تا کارآموزی مناسبی داشته باشید و اسرار تجارت را از کسانی که کسب و کار خوبی پشت سر دارند، درک کنید.
یک وبلاگ راه اندازی کنید و شروع به کار بر روی موقعیت یابی کنید. آنچه را که می دهید به حد نصاب برسانید، از اشتباه کردن نترسید. و از هر اتفاقی که می افتد درس بگیرید. حتی اگر سایت خراب شود، مشکلی نیست: شما این کار را در دامنه خودتان انجام دادید تا به مشتریان آسیب نرسانید. پس آموزش است.
کسانی هستند که کتاب های اختصاص داده شده به بهینه سازی موتورهای جستجو و کپی رایتینگ وب را می خرند ، کسانی که وبلاگ های صنعتی را می خوانند و در وبینارهای رایگان و پولی ثبت نام می کنند. آیا همه اینها کافی است؟ سئو به تلاش و تکرار بر اساس مهارت های فرا گرفته شده نیاز دارد.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.