سئو سایت, سئوکار, طراحی سایت

سئو وبسایت | طراحی سایت کرج | ماهور مارکتینگ

ضرورت سئو سایت | طراحی وبسایت کرج | ماهور مارکتینگ

سئو وبسایت: صفحات داینامیک یا پویا وب سایت هایی مانند فروشگاه های آنلاین، وبلاگ ها، انجمن ها، تیکرهای خبری و غیره هستند.

این مورد در مورد تمام صفحاتی که دائما به روز می شوند و تغییر می کنند صدق می کند.

به محض دسترسی به یک فروشگاه آنلاین، وب سرور آن دوباره ایجاد می شود.

با هر درخواست جدید این اتفاق می افتد. بنابراین تطبیق وب سایت تحویل داده شده با نیازها و خواسته های کاربر، مزیت بزرگ یک سایت داینامیک است.

سئو وبسایت | طراحی سایت کرج | ماهور مارکتینگ

به محض تغییر یا تکمیل محتوا در چنین صفحه ای، URL تغییر می کند . به گفته اپراتورهای موتورهای جستجو، URL ها اکنون توسط موتورهای جستجو قابل خواندن هستند.

همچنین امکان تبدیل URL های داینامیک به آدرس های آماری نیز وجود دارد.

به عنوان یک اپراتور وب سایت، این به شما امکان می دهد از کلمات کلیدی مهم در URL استفاده کنید.

سئو سایت

تفاوت بین وب سایت های داینامیک و استاتیک

به عنوان مثال، صفحات وب داینامیک توسط CMS ( سیستم مدیریت محتوا ) تولید می شوند. محتوا مستقل از چیدمان منتشر می شود و به شدت از آن جدا می شود.

هنگامی که یک بازدیدکننده با سایت شما تماس می گیرد، تمام متن ها، تصاویر یا فیلم هایی که قبلاً وارد سیستم شده اند در جای مناسب درج می شوند.

صفحه تنها زمانی به صورت پویا ایجاد می شود که مرورگر آن را از سرور درخواست کند و به عنوان صفحه HTML به مرورگر ارسال شود .

بنابراین مدیریت و نگهداری وب سایت شما بسیار آسان است و نیازی به دانش برنامه نویسی نیست.

یک CMS اغلب زمانی استفاده می شود که چندین صفحه با محتوای متفاوت ایجاد یا به روز شوند.

وب سایت منعطف باقی می ماند زیرا می توانید طرح بندی را بعداً بدون تغییر همزمان محتوای خود تنظیم کنید.

سئو وبسایت | طراحی سایت کرج | ماهور مارکتینگ

طراحی سایت کرج

  • ارسال درخواست از مرورگر
  • سرور کنترل می شود
  • محتوا از پایگاه داده واکشی شده و صفحه تولید می شود
  • CMS پس از انجام تبادل با پایگاه داده آن را پخش می کند
  • کد HTML به مرورگرها ارسال می شود.

وب سایت استاتیک چیست؟

وب سایت های استاتیک ساده ترین شکل یک وب سایت هستند. محتوایی مانند متن، تصاویر یا ویدیوها به طور محکم در کد HTML صفحه ادغام می شوند و به محض ایجاد فراخوانی می شوند.

با این حال، در اینجا به دانش برنامه نویسی، تغییر محتوا، مانند تبادل تصاویر یا تغییر متن نیاز دارید، وب سایت باید بارها و بارها به صورت دستی گنجانده شود، پس از آن باید دوباره روی سرور بارگذاری شود.

یک وب‌سایت ثابت احتمالاً تصمیم درستی برای وب‌سایت‌های کوچک است، زیرا راه‌اندازی آن ارزان‌تر است و هزینه‌های بعدی (مثلاً میزبانی) کمتر از یک سیستم مدیریت محتوا است .

از طرفی برای وب سایت های بزرگ که نیاز به تعمیر و نگهداری زیادی دارند، یک وب سایت داینامیک توصیه می شود. در اینجا شما فرصتی برای اعلام رویدادها، ارائه محصولات در حال تغییر یا انتشار اطلاعات فعلی دارید.

سئوکار کرج

مزایای محتوای داینامیک نسبت به محتوای استاتیک

کاوش سریعتر : با توجه به ساختار دسته بندی مناسب (یا طبقه بندی دیگر )، بازدیدکنندگان وب سایت می توانند در فاصله کوتاهی به مقادیر بسیار زیادی از محتوای پویا دسترسی پیدا کنند.

مرتب سازی : محتوای پویا را می توان بر اساس معیارهای مختلفی مرتب کرد، به عنوان مثال، موضوعیت، محبوبیت و غیره – برخلاف محتوای ثابت

چندین راه برای رسیدن به هدف : محتوای پویا نه تنها از طریق پیمایش و پیوندهای ایستا قابل دسترسی است، بلکه از طریق طبقه بندی های مختلف مانند دسته ها یا کلمات کلیدی نیز قابل دسترسی است.

فیلتر : محتوای پویا را می توان از طریق یک پیمایش فیلتر (چند سطحی) در دسترس قرار داد.

بهبود قابلیت استفاده امکان پذیر است.

ایجاد پایگاه های داده با محتوای پویا امکان پذیر است

مدیریت آسان تر وب سایت های بزرگ

بهینه سازی موتور جستجو از طریق لینک های مرتبط با محتوا

ساخت مرکز موضوع با محتوای پویا آسان تر است

معایب محتوای داینامیک در مقابل محتوای استاتیک

عملکرد : صفحات استاتیک سریعتر از صفحات تولید شده به صورت پویا هستند (ممکن است نیاز به ذخیره سازی در حافظه پنهان باشد)

احتمالاً تلاش اضافی برای راه اندازی (انواع پست اضافی، فیلترها، الگوهای نمایش).

ساخت موارد پیچیده تر، به عنوان مثال با ارجاعات دایره ای نامطلوب.

به صلاحیت سئو بیشتری نیاز است، به عنوان مثال برای مدیریت صحیح URL و تنظیمات نمایه سازی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *