سئو وبسایت وردپرس کرج: خوشه های بزرگ متن دافعه و خواستار هستند. اگر متن خود را به قسمت های کوچکتر تقسیم کنید، هضم آنها آسان تر خواهد بود. زیرعنوان های داخل مقاله برای این کار عالی هستند. شما به راحتی می توانید آنها را از طریق وردپرس به صورت زیر تنظیم کنید:
سئو وبسایت وردپرس کرج | بهینه سازی کلمات کلیدی | ماهور
تنظیم سرفصل های h2 و h3 برای سئو در وردپرس: حتما کلمه کلیدی را وارد کنید. لازم نیست هر زیر عنوان را وارد کنید، اما در صورت امکان، حداقل یک بار از آن استفاده کنید.
علاوه بر سرفصل های سطح h2، اگر می خواهید متن خود را بیشتر تجزیه کنید، می توانید از سرفصل های سطح h3 استفاده کنید.
اگرچه زیرعنوان های h2 و h3 از نظر سئو اهمیت چندانی ندارند، اما اگر بتوانید یک کلمه کلیدی را در آنجا بگنجانید، مطمئناً ضرری نخواهد داشت.
کلمه کلیدی در ابتدای مقاله
بسیاری از افراد با یک مقدمه طولانی شروع می کنند و بعداً از کلمه کلیدی در متن استفاده می کنند. اما برای کمک به گوگل برای درک بهتر مقاله شما، در اسرع وقت از یک کلمه کلیدی استفاده کنید. ایده آل در جایی در صد کلمه اول باشند.
تراکم کلمات کلیدی در متن
روزی روزگاری، شما فقط باید متن را با کلمه خود “ترجمه” کنید و باید از موقعیت های خوب در صفحه اول مراقبت کنید. که امروز کار نمی کند. و نه تنها کار نمی کند، بلکه می تواند به شما آسیب برساند، زیرا متن با تعداد غیر طبیعی کلمات کلیدی برای افراد نفرت انگیز است.
بنابراین امروز چگونه کار می کند؟ تعداد ایده آل کلمات کلیدی چقدر است؟ واقعا هیچ کس پاسخ شفافی برای آن ندارد.
لینک سازی داخلی
شما باور نمی کنید که متاسفانه تعداد کمی از وبلاگ نویسان در ایران از پیوندهای داخلی به مقالات دیگر استفاده می کنند. مردم نه تنها نمی توانند سایر اطلاعات مرتبط در سایت شما را بخوانند، بلکه فرصت تقویت رتبه بندی موتور جستجوی خود را برای یک کلمه کلیدی نیز از دست خواهید داد.
به محض نوشتن یک مقاله جدید، به مقالات قدیمی خود نگاه کنید، که از نظر موضوعی مرتبط هستند و حداقل حاوی یک کلمه کلیدی هستند که مقاله جدید برای آن بهینه شده است. وقتی آنها را پیدا کردید، پیوند یک مقاله جدید را با این کلمات قرار دهید.
اگر چنین مقاله ای پیدا کردید اما حاوی کلمه کلیدی نیست، به این فکر کنید که چگونه می توانید متن اصلی را با کلمه کلیدی به روز کنید.
پیوند به سایر منابع (با کیفیت)
مانند پیوند داخلی، پیوند طبیعی در مقالات به سایت های دیگر در اسلواکی نادر است. برای این هزینه های معمول. گویی وبلاگ نویسان و صاحبان وب سایت از پیوند دادن می ترسند زیرا از سایت دیگری پشتیبانی نمی کنند.
در همان زمان، گوگل از شما می خواهد که به منابع دیگر لینک دهید، زیرا نه تنها از سایت های دیگر پشتیبانی می کنید، بلکه از خودتان نیز حمایت می کنید.
محتوای باکیفیت و معتبری که افراد را به منابع یا ابزارهای مفید دیگر پیوند میدهد، ارزش بیشتری نسبت به محتوای سریع، سطحی و غیرعملی دارد.
استفاده از تصویر / ویدئو
فقط داشتن متن در وب مانند داشتن یک سایت 2000 است. امروزه خوانندگان کمی بیشتر خواستار هستند و محتوا باید تعامل بیشتری داشته باشد.
اگر از تصاویر استفاده می کنید، حتما کلمه کلیدی خود را در تگ alt قرار دهید. اما مراقب باشید در هر تصویر یک تگ alt وجود نداشته باشد، زیرا موارد تکراری بیشتر می تواند به شما آسیب برساند. در عوض، از انواع مختلف کلمه کلیدی مشابه استفاده کنید.