سئو, سئو سایت, سئوکار

سئو داخلی و خارجی | سئوکار کرج | ماهور وب سایت

سئوکار سایت کرمان | سئو سایت وردپرس | ماهور مارکتینگ

سئو داخلی و خارجی: SEO مخفف انگلیسی Search Engine Optimization در زبان فارسی به مفهوم بهینه سازی موتور جستجو است. موتورهای جستجو فقط نباید به گوگل ، یاهو یا بینگ فکر کنند . هر نرم افزاری که برای جستجوی اینترنتی استفاده می شود می تواند فضایی باشد که در آن SEO اعمال می شود مانند یوتیوب ، فیس بوک ، اینستاگرام ،برنامه های کاربردی در Google Play و موارد دیگر به سئو نیاز دارند.

سئو داخلی و خارجی | سئوکار کرج | ماهور وب سایت

بهینه سازی موتورهای جستجو فرآیندی است که در آن سعی می کنیم قابلیت جستجوی اطلاعات در مورد موضوع (شرکت، شخص و …) را به صورت بدون پرداخت افزایش دهیم.

بیشتر اوقات، ما می خواهیم کاربران هنگام جستجوی یک عبارت مرتبط در گوگل، وب سایت، تصاویر، ویدئوها و ارائه نقشه ما را ببینند و روی آن کلیک کنند.

این باعث افزایش ترافیک وب سایت و همچنین تبدیل می شود.

سئو سایت

سئو سایت یک اتحادیه چندگانه است. این شامل فعالیت‌هایی است که از راه‌اندازی فنی وب‌سایت، از طریق کار تحلیلی، کپی‌رایتینگ، روابط عمومی (روابط عمومی) تا دسترسی و قابلیت استفاده از وب‌سایت را قطع می‌کند.

سئوکار کرج

این بخشی از بازاریابی اینترنتی، به طور خاص بازاریابی موتورهای جستجو (SEM = بازاریابی موتورهای جستجو) است.

علاوه بر بهینه سازی موتورهای جستجو، SEM شامل تبلیغات جستجوی پولی نیز می شود. اینها سیستم هایی مانند Google Ads یا Czech Sklik هستند.

برای شرایطی که وب در مورد فروش چیزی است، SEO برای پایان کوتاه‌تری تلاش می‌کند – نتایج پولی بهترین موقعیت‌ها را در نتایج اشغال می‌کنند.

با این حال، بیشتر جستجوها در گوگل یک هدف اطلاعاتی دارند و نتایج ارگانیک در آنجا تقریباً 100٪ پوشش دارند.

بهینه سازی موتورهای جستجو مجموعه ای از ترفندها نیست که شخصی در یک وب سایت انجام دهد و مشتریان فوراً جمع شوند.

به کسی که قرار است جایگاه اول را در جستجو تضمین کند اعتماد نکنید، زیرا قرار است برخی از ترفندها و یا حتی کل الگوریتم یک موتور جستجو را بلد نباشند.

هیچ کس نمی تواند موقعیت اول را در مورد یک کلمه کلیدی انتخابی به شما تضمین کند، حتی خود گوگل.

سئو داخلی و خارجی | سئوکار کرج | ماهور وب سایت

سئو کرج

مزایا و معایب سئو سایت چیست؟

سئو در درازمدت بهترین بازگشت سرمایه را دارد، عمدتاً به دلیل مزایای زیر:

حداکثر هدف: ما فقط به افرادی دسترسی داریم که به تجارت ما علاقه مند هستند.

اینرسی: ترافیک حتی پس از وقفه / پایان کمپین سئو ایجاد می شود، بنابراین با گذشت زمان، هزینه یک بازدید کاهش می یابد.

وب سایت بهتر: با SEO، محتوای وب سایت و ناوبری را بهبود می بخشیم و نرخ تبدیل از منابع ترافیک دیگر را افزایش می دهیم.

سئو سایت کرج

ارزیابی نسبتاً خوب: اگرچه ارزیابی دقیق غیرممکن است، اما هنوز در سطح بهتری نسبت به بسیاری از فعالیت های بازاریابی دیگر قرار دارد.

به عنوان مثال. استفاده كردن تجزیه و تحلیل ترافیک گوگلیاکنسول جستجوی گوگلمی تواند آنچه را که یک کمپین سئو برای ما به ارمغان می آورد اندازه گیری کند.

اما سئو نوشدارویی نیست و در برخی موارد کانال بازاریابی مناسبی نیست. معایب آن عبارتند از:

شروع آهسته: اگر از امروز شروع کنید، ممکن است چندین ماه طول بکشد تا نتایج حاصل شود.

کار طولانی مدت:  سئو مانند کمپین های پولی روشن و خاموش نمی شود.

اهداف فقط جستجو:  سئو نمی تواند افرادی را که به دنبال محصول شما نیستند هدف قرار دهد.

نمی توان تقاضا ایجاد کرد : سئو نمی تواند برای محصول یا خدماتی که مردم هنوز نمی دانند تقاضا ایجاد کند.

کانال های بازاریابی دیگر برای این مورد استفاده می شود، به عنوان مثال  شبکه های اجتماعی بازدهی بهتری دارند.

سئو داخلی و خارجی چیست؟

فعالیت های سئو را می توان به خوبی به دو جنبه کاملاً متفاوت سئو داخلی و سئو خارج از صفحه تقسیم کرد.

سئو داخلی شامل تمام عملیاتی است که ما در وب سایت خود انجام می دهیم.

وظیفه اصلی آن گسترش مجموعه کلمات کلیدی هدفمند، انتقال سایت به موقعیت های بهتر در مورد کلمات کلیدی طولانی و بهبود نرخ کلیک است.

اما سئوی خارجی به تنهایی برای اینکه در شرایط بسیار رقابتی در موقعیت خوبی قرار بگیرید کافی نخواهد بود.

بهینه سازی صفحه به موارد زیر می پردازد:

تنظیمات فنی وب :  نحوه کدگذاری و برنامه ریزی صفحات وب به گونه ای که موتورهای جستجو بتوانند آنها را پیدا کنند و محتوای آنها را تا حد امکان درک کنند (معناشناسی).

اینها عمدتاً حالت های انتخاب شده از قوانین دسترسی و قابلیت استفاده از وب سایت، اما همچنین تغییرات مختلف برای مدیریت Googlebot – نرم افزار Google است که وب سایت را می خزند.

معماری اطلاعات وب

این بخشی از بهینه سازی صفحه است که به نحوه ترکیب موضوعات فردی از تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی در یک پروژه وب می پردازد.

بنابراین به چگونگی، مکان و در صورت لزوم گسترش ساختار سایت می پردازد. سپس به توصیه هایی برای ناوبری بهتر در وب منجر می شود.

استراتژی محتوا

عمدتاً در مورد ایجاد محتوای استثنایی (متن، تصاویر، ویدیوها، صدا) و تا حدی در مورد قرار دادن کلمات کلیدی انتخاب شده در محتوای متنی صفحات جداگانه است.

تنظیم عناصر صفحه

این نحوه تنظیم عناصر صفحه به عنوان استURL،عنوان، و غیره.

سئو خارج از صفحه شامل تمام اقداماتی است که ما خارج از وب سایت خود انجام می دهیم. وظیفه اصلی آن این است

که وب سایت را به موقعیت بهتری در مورد همه کلمات کلیدی هدف (از جمله کلیدواژه های اولیه) منتقل کند،

با استفاده از ویژگی های SERP تبدیل به دریافت کند و در صورت امکان جستجو برای کلمات کلیدی مرتبط را افزایش دهد.

تا حدی محدود، سئوی خارج از صفحه نیز می تواند به هدف قرار دادن مجموعه بزرگتری از کلمات کلیدی کمک کند. در مورد:

لینک سازی

اگر یک وب سایت به وب سایت دیگری پیوند داده شود، گوگل این اطلاعات را به عنوان رأیی که صفحه پیوند شده مورد علاقه است تفسیر می کند.

این به صفحه فرود موقعیت بهتری در نتایج گوگل می دهد.

برندسازی

هرچه برند شما بیشتر در وب جستجو شود، بیشتر در مورد آن نوشته شود، وب سایت شما جایگاه بهتری خواهد داشت.

تنظیمات مختلف در سیستم های خارجی :  این یک ثبت نام است نقشه های گوگل،اخبار گوگل، ثبت در کاتالوگ و غیره را شامل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *