سئو خوب در تهران: رشد دائمی رقابت، تغییرات در الگوریتمهای جستجو، اینها برخی از دلایلی هستند که شرکتهایی که کسب و کار خود را در اینترنت انجام میدهند نمیتوانند بدون آن کار کنند. این همان بهینه سازی سایت است.برای حل همه این مشکلات، به یک مجری باهوش نیاز دارید که به صورت مکانیکی چیزی را تنظیم نکند، بلکه اقدامات خود را تحلیل و پیش بینی کند.
سئو خوب در تهران | طراحی سایت ارزان | ماهور مارکتینگ
این مجری کیست؟ این سئوکار است، او کد و محتوای سایت را مطابق با نیازهای موتورهای جستجو بهینه می کند، اصول عملکرد و رتبه بندی موتورهای جستجو را می داند، به صورت تحلیلی فکر می کند، از ابزارهای ویژه ای برای تبلیغ استفاده می کند.
سئوکار کیست؟
سئوکار در بهینه سازی موتورهای جستجو و رساندن سایت به برترین موتورهای جستجو متخصص است. بهینه سازی موتورهای جستجو شامل کار با صفحات وب سایت برای به دست آوردن موقعیت های اولویت دار در جستجو، ایجاد ترافیک برای سایت، افزایش تعداد مشتریان بالقوه و محبوبیت برند است.
یک سئوکار سطح بالا با الگوریتم های رتبه بندی آشنا است، او می داند که موتورهای جستجو چگونه سایت ها را در SERP رتبه بندی می کنند. سئوکار همچنین در زمینه های بازاریابی، تبلیغات، فروش، کپی رایتینگ دانش دارد.
سئوکار چه کاری انجام می دهد؟
وظیفه اصلی سئوکار به حداکثر رساندن رقابت پذیری سایت و دستیابی به نتایج رتبه بندی خوب در موتورهای جستجوگر گوگل، یاهو و … است.
ارتقاء وب سایت شامل بهینه سازی داخلی و خارجی است.
هدف از سئوی داخلی یک وب سایت افزایش شهرت آن در موتورهای جستجو است. برای انجام این کار، متخصص پیوندهای ورودی به منبع را ایجاد می کند. در عین حال، نه تنها کمیت آنها، بلکه کیفیت نیز نقش مهمی ایفا می کند.
کار بر روی بهینه سازی داخلی شامل ایجاد محتوای مرتبط و با کیفیت بالا، ساده سازی ساختار سایت، اسنیپت، تجویز برچسب عنوان، لینک های داخلی است.
کارایی و سرعت ارتقاء وب سایت و همچنین نرخ تبدیل آن و تعداد سرنخ ها به طور مستقیم به صلاحیت سئوکار بستگی دارد. برای افزایش دید یک سایت در موتورهای جستجو، می توان از عبارات کلیدی و ابزارهای سئو مانند گوگل آنالیتیکس استفاده کرد. برای افزایش ترافیک و تعامل کاربر، یک شرکت بازاریابی را جذب کنید که به طور موثر حساب های رسانه های اجتماعی را مدیریت کند یا ابتکارات جدیدی را توسعه دهد.
مسئولیت های شغلی یک سئوکار
یک سئوکار یک استراتژی برای تبلیغ یک وب سایت در موتورهای جستجو ایجاد می کند.
بنابراین، کار شامل چه مراحلی است، سئوکار برای رسیدن به اهداف چه می کند:
ممیزی فنی منبع؛
تدوین هسته معنایی؛
ردیابی روند و تجزیه و تحلیل رقبا؛
تهیه مشخصات فنی برای تولید محتوا؛
لینک بیلدینگ
نتیجه همه اینها باید افزایش مداوم ترافیک به صفحات سایت باشد. هرچه رتبه آن بالاتر باشد، صاحب منبع تبلیغ شده سرنخ های بیشتری دریافت می کند که منجر به فرصت های تجاری جدید می شود.
چگونه یک سئوکار خوب را بشناسیم؟
کار یک سئوکار از این جهت خاص است که تعیین سهم سئوکار در نتایج نهایی آسان نیست. علاوه بر این، کسانی که نتیجه را تجزیه و تحلیل می کنند نمی توانند پاسخ جامعی به این سؤال بدهند: چه چیزی مؤثر بود و چه چیزی مانع شد.
اگر یک سئوکار مسئولیت ترافیک جستجو را بر عهده داشته باشد، می توان بر اساس میزان ترافیک جذب شده قضاوت کرد. و در صورتی که سئوکار برای افزایش سودآوری سایت بیشتر تلاش کند، می توانید ROI را محاسبه و ارزیابی کنید.
یک سئوکار باید چه مهارت هایی داشته باشد تا مورد تقاضا باشد؟
یک سئوکار خوب اصول برنامه نویسی را می داند، بازاریابی مدرن را درک می کند، او از اصول کپی رایتینگ و کار با محتوا آگاهی دارد.
سئوکار همچنین تفکر تحلیلی را توسعه داده است، او می داند که چگونه اولویت بندی کند، به تنهایی تصمیم بگیرد، آماده تغییر استراتژی ها و رویکردها است، ابزارهایی را می داند که به خودکارسازی فرآیندهای معمول کمک می کنند.
یک سئوکار خوب متخصصی است که به مهارت های زیر تسلط داشته باشد:
تمام تفاوت های ظریف کار با ابزارهای SEO (Google Analytics، Screaming Frog و دیگران) را می داند.
اصول عملکرد و رتبه بندی موتورهای جستجو را درک می کند.
دانش اولیه HTML، CSS و UI/UX را دارد.
امکان کار با صفحات گسترده گوگل.
به درستی مشخصات فنی را ترسیم می کند.
اخیراً الزامات حرفه ای سئوکار بسیار رشد کرده است. و این تعجب آور نیست. موتورهای جستجو به طور مداوم الگوریتم های خود را تغییر می دهند و بهبود می یابند. بنابراین، یک سئوکار خوب همیشه چیزهای جدیدی را یاد می گیرد.