دسته بندی نشده

سئو حرفه ای سایت | بهینه سازی موتور جستجو | ماهور

سئو حرفه ای سایت | بهینه سازی موتور جستجو | ماهور

سئو حرفه ای سایت: سئو مخفف بهینه سازی موتور جستجو است. به زبان ساده ، این به معنای روند بهبود سایت شما است تا در هنگام جستجو برای محصولات یا خدمات مربوط به تجارت شما در Google ، Bing و سایر موتورهای جستجو ، سایت شما را بیشتر مشاهده کند. هرچه صفحات شما در نتایج جستجو بهتر دیده شوند ، احتمال جلب توجه و جذب مشتریان احتمالی و موجود به سمت تجارت خود بیشتر است.

سئو حرفه ای سایت | بهینه سازی موتور جستجو | ماهور

موتورهای جستجوگر مانند Google و Bing از ربات ها برای خزیدن صفحات وب استفاده می کنند ، از سایتی به سایت دیگر می روند ، اطلاعات مربوط به آن صفحات را جمع آوری کرده و در فهرست قرار می دهند. این فهرست را مانند یک کتابخانه بزرگ بدانید که در آن یک کتابدار می تواند یک کتاب (یا یک صفحه وب) را در اختیار شما قرار داده و به شما کمک کند تا دقیقاً همان چیزی را که در آن زمان به دنبال آن هستید پیدا کنید.

در مرحله بعدی ، الگوریتم ها صفحات موجود در فهرست را با در نظر گرفتن صدها فاکتور یا سیگنال رتبه بندی و تجزیه و تحلیل می کنند تا صفحات ترتیب را در نتایج جستجوگر برای یک جستجو مشخص  کنند. در تشبیه کتابخانه ما ، کتابدار هر کتاب موجود در کتابخانه را خوانده است و می تواند دقیقاً به شما بگوید کدام یک پاسخ  سوالات شما را خواهد داشت.

الگوریتم های جستجو به گونه ای طراحی شده اند که صفحات معتبر مرتبط را نشان می دهند و تجربه جستجوی کارآمد را در اختیار کاربران قرار می دهند. بهینه سازی سایت و محتوای شما با در نظر گرفتن این عوامل می تواند به صفحات شما در رتبه بندی بالاتر نتایج جستجو کمک کند.

سئو سایت

چرا سئو برای بازاریابی مهم است؟

سئو یک بخش اساسی در بازاریابی دیجیتال است زیرا افراد هر ساله تریلیون ها جستجو را انجام می دهند، غالباً با هدف تجاری برای یافتن اطلاعات در مورد محصولات و خدمات ، جستجو اغلب منبع اصلی ترافیک دیجیتال برای مارک ها است و سایر کانال های بازاریابی را تکمیل می کند. بیشتر دیده شدن و رتبه بندی بالاتر در نتایج جستجو نسبت به رقابت شما می تواند تأثیر اساسی در نتیجه کار داشته باشد.

آموزش سئو و بهینه‌سازی وردپرس | سئو سایت | وردپرس

با این حال ، نتایج جستجو در طی چند سال گذشته در حال تکامل بوده است تا به کاربران پاسخ و اطلاعات بیشتری بدهد که به احتمال زیاد کاربران را به جای هدایت آنها به وب سایت های دیگر ، در صفحه نتایج نگه دارد.

همچنین توجه داشته باشید ، ویژگی هایی مانند نتایج غنی و پانل های دانش در نتایج جستجو می توانند قابلیت مشاهده را افزایش دهند و اطلاعات بیشتری را در مورد شرکت شما به طور مستقیم در نتایج به کاربران ارائه دهند.

به طور خلاصه ، SEO بنیان یک اکوسیستم بازاریابی جامع است. وقتی می فهمید که کاربران وب سایت شما چه می خواهند ، سپس می توانید این دانش را در کل کمپین های خود (پولی و ارگانیک) ، وب سایت ، ویژگی های رسانه های اجتماعی و موارد دیگر پیاده سازی کنید.

برجستگی روزافزون

انواع روش ها می توانند برجستگی یک صفحه وب را در نتایج جستجو افزایش دهند. پیوند متقابل بین صفحات همان وب سایت برای ارائه پیوندهای بیشتر به صفحات مهم ، ممکن است دید آن را بهبود بخشد. نوشتن محتوایی که شامل عبارت کلیدی است که به طور مرتب جستجو می شود ، بنابراین به طیف گسترده ای از سوالات جستجو مربوط می شود ،و باعث افزایش بازدید می شود. به روزرسانی محتوا برای اینکه موتورهای جستجو به طور مکرر به عقب برگردند ، می تواند به سایت سایتی اضافه کند. افزودن کلمات کلیدی مرتبط به فراداده یک صفحه وب ، از جمله برچسب عنوان و شرحیات متا، باعث بهبود ارتباط لیست های جستجوی سایت می شود.

تحقیق در مورد کلمات کلیدی و بهترین روشهای هدف قرار دادن کلمات کلیدی

اولین قدم در بهینه سازی موتور جستجو این است که تعیین کنید واقعاً برای چه چیزی بهینه سازی می کنید. این به معنی شناسایی اصطلاحاتی است که افراد در جستجوی آن هستند (همچنین به عنوان “کلمات کلیدی” شناخته می شوند) که می خواهید وب سایت شما در موتورهای جستجو در گوگل رتبه بندی کند.

حجم جستجو –

اولین عاملی که باید در نظر گرفت این است که چه تعداد از افراد (در صورت وجود) در واقع در جستجوی یک کلمه کلیدی مشخص هستند. هرچه تعداد بیشتری از افراد در جستجوی کلمه کلیدی باشند ، بیشترین میزان مخاطب را برای شما فراهم می کند. برعکس ، اگر کسی به دنبال کلمه کلیدی نیست ، دیگر مخاطبی در دسترس نیست که بتواند محتوای شما را از طریق جستجو پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *