سئوکار در شیراز : به عنوان یک استراتژی بازاریابی اینترنتی ، سئو نحوه کار موتورهای جستجو، الگوریتم های برنامه ریزی شده کامپیوتری که رفتار موتورهای جستجو را دیکته می کند، آنچه افراد جستجو می کنند، عبارات جستجوی واقعی یا کلمات کلیدی تایپ شده در موتورهای جستجو و اینکه کدام موتورهای جستجو توسط مخاطبان مورد نظر ترجیح داده می شوند را در نظر می گیرد. . سئو به این دلیل انجام می شود که وقتی وب سایت ها در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) رتبه بالاتری دارند، یک وب سایت بازدیدکنندگان بیشتری از موتور جستجو دریافت می کند . این بازدیدکنندگان می توانند به طور بالقوه به مشتریان تبدیل شوند.
سئوکار در شیراز | طراحی سایت وردپرس | ماهور مارکتینگ
افراد زیادی به دنبال چیزهایی هستند. این ترافیک می تواند برای یک کسب و کار بسیار قدرتمند باشد
نه تنها به این دلیل که ترافیک زیادی وجود دارد، بلکه به این دلیل که ترافیک بسیار خاص و با هدف زیادی وجود دارد .
حجم جستجو – اولین عاملی که باید در نظر گرفت این است که چند نفر (در صورت وجود) واقعاً برای یک کلمه کلیدی خاص جستجو می کنند.
هرچه افراد بیشتری به دنبال یک کلمه کلیدی باشند، مخاطبان بیشتری را جذب خواهید کرد. برعکس،
اگر کسی به دنبال کلمه کلیدی نباشد، مخاطبی برای یافتن محتوای شما از طریق جستجو وجود ندارد.
رقابت – مانند هر فرصت تجاری، در سئو نیز می خواهید هزینه های بالقوه و احتمال موفقیت را در نظر بگیرید.
برای سئو، این به معنای درک رقابت نسبی (و احتمال رتبه بندی) برای شرایط خاص است.
ابتدا باید بدانید که مشتریان احتمالی شما چه کسانی هستند و احتمالاً چه چیزی را جستجو می کنند.
اگر از قبل نمیدانید که مشتریان بالقوه شما چه کسانی هستند، فکر کردن به آن مکان خوبی برای شروع است ، برای تجارت شما به طور کلی و همچنین برای SEO.
بهینه سازی روی صفحه
هنگامی که لیست کلمات کلیدی خود را تهیه کردید، گام بعدی در واقع پیاده سازی کلمات کلیدی هدفمند
خود در محتوای سایت شما است. هر صفحه در سایت شما باید یک اصطلاح اصلی و یک “سبدی” از اصطلاحات مرتبط را هدف قرار دهد.
طرحواره و نشانه گذاری
در نهایت، هنگامی که تمام عناصر استاندارد روی صفحه را مورد توجه قرار دادید، میتوانید یک قدم فراتر بروید
و به گوگل (و سایر موتورهای جستجو که طرحواره را نیز تشخیص میدهند) کمک کنید تا صفحه شما را درک کنند.
نشانه گذاری طرحواره باعث نمی شود صفحه شما در نتایج جستجو بالاتر نشان داده شود (در حال حاضر این یک عامل رتبه بندی نیست).
این به فهرست شما مقداری «املاک و مستغلات» اضافی در نتایج جستجو می دهد،.
بازاریابی محتوا و لینک سازی
از آنجایی که الگوریتم گوگل هنوز تا حد زیادی بر اساس لینک ها است، داشتن تعدادی لینک با کیفیت بالا به سایت شما بدیهی است که
در افزایش ترافیک جستجو بسیار مهم است. اگر به سایت خود پیوند نداشته باشید، در لیست نتایج جستجو نشان داده نمی شوید.
راههای مختلفی برای دریافت لینک به سایت شما وجود دارد، اما با پیچیدهتر شدن گوگل و سایر موتورهای جستجو، بسیاری از آنها به شدت خطرناک شدهاند
(حتی اگر در کوتاهمدت کار کنند). اگر در زمینه سئو تازه کار هستید و به دنبال استفاده از کانال هستید،
این ابزارهای پرخطرتر و تهاجمیتر برای تلاش برای به دست آوردن لینک احتمالاً برای کسب و کار شما مناسب نیستند،
زیرا نمیدانید چگونه به درستی در دامها پیمایش کنید و ارزیابی کنید. ریسک ها. علاوه بر این،
در صورت تغییر الگوریتمهای موتور جستجو و ناپدید شدن رتبهبندی ، تلاش برای ایجاد پیوندهایی بهطور خاص برای
دستکاری رتبهبندی گوگل، ارزش دیگری برای کسبوکار شما ایجاد نمیکند.
مخاطبین پیوند دهنده و اشتراک گذاری خود را شناسایی و درک کنید
اولین کاری که باید در تلاش برای جذب محتوای خود انجام دهید، این است که بدانید چه کسی احتمالاً به محتوای شما پیوند داده
و به اشتراک می گذارد. چندین ابزار وجود دارد که به شما کمک میکند تأثیرگذارانی را که ممکن است محتوای شما را به اشتراک بگذارند
شناسایی کنید، اما احتمالاً قدرتمندترین آن ها Bird و Ahrefs . آموزش های دقیق تر در مورد استفاده از این ابزارها برای درک بهتر جایگاه شما در زیر آمده است.
ایده استفاده از این ابزارها این است که ابتدا رهبران فکری و پیوند دهندگان بالقوه در فضای خود را شناسایی کنید
و سپس درک کنید که آنها چه چیزی را به اشتراک می گذارند و به آنها پیوند می دهند . ببینید مشکلات آنها چیست،
چه نوع محتوایی را معمولاً به اشتراک می گذارند، و شروع کنید به این فکر کنید که چگونه می توانید چیزی را ایجاد کنید
که آنها ارزشمند می دانند و می خواهند با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند (که آن را نیز ارزشمند می دانند).