سئوکار خانم کرج: آیا به سئوکار نیاز دارید ؟ چگونه می توانبد یکی را پیدا کنید و چگونه می تواند به شما کمک کند؟ ما تمام شبهات در مورد این حرفه را برطرف خواهیم کرد. اگر در دنیای بازاریابی آنلاین حرکت می کنید ، مطمئنا اهمیت سئو برای شما روشن است.
سئوکار خانم کرج | کاربرد سئو سایت | ماهور مارکتینگ
اما این یک رشته پیچیده است که بسیار متداول است برای بهینه کردن سایت خود به خدمات یک سئوکار متوسل شوید. برای تضمین بهترین نتایج، ابتدا باید بدانیم که الزامات یک سئوکار چیست و چگونه این فرد می تواند به ما در بهبود موقعیت وب سایت هایمان کمک کند.
سئوکار کیست و چه کاری انجام می دهد؟
سئوکار حرفه ای است که هدفش بهبود موقعیت یک صفحه وب است، یعنی ارتقا دادن آن در جایگاه های برتر گوگل و سایر موتورهای جستجو برای عبارات جستجویی که بیشتر مورد علاقه برند است.
امروزه سئو یک حوزه بسیار پیچیده و چند رشته ای از بازاریابی آنلاین است، بنابراین سئوکار باید یک سری الزامات را برآورده کنند تا بتوانند کار خود را با تضمین کیفیت انجام دهند.
ویژگی سئوکار
آشنایی کامل از موتورهای جستجو
یک سئوکار باید بداند که خزیدن و نمایه سازی صفحات چگونه کار می کند و چه عواملی بر موقعیت آنها تأثیر می گذارد. علاوه بر این، باید در نظر داشت که الگوریتم های موتورهای جستجو مانند گوگل به طور مداوم به روز می شوند، بنابراین یک سئوکار برای به روز ماندن باید دائماً آموزش ببیند.
چشم اندازی جهانی از حوزه های مختلف سئو:بهینه سازی موتورهای جستجو رشته های بسیار متفاوتی از تولید محتوا گرفته تا برنامه نویسی را پوشش می دهد. برای یک فرد حرفه ای سخت است که در تمام زمینه های سئو (جنبه های فنی، لینک بیلدینگ، نوشتن…) متخصص باشد، اما باید از همه آنها اطلاعات کافی داشته باشد تا دید جهانی خوبی داشته باشد.
دانش برنامه نویسی
به عنوان حداقل، یک سئوکار باید HTML را مدیریت کند تا بتواند برچسب های مختلفی را که محتوای یک صفحه را برای موتورهای جستجو طبقه بندی می کند، تشخیص دهد و اصلاح کند.
توانایی تولید محتوا
محتوا یکی از عناصر کلیدی موقعیت یابی یک صفحه است، بنابراین این متخصص باید با فرآیند ایجاد آشنا باشد و بتواند به مشتریان خود برای ایجاد محتوای با کیفیت توصیه کند.
از تحولات بازار اگاه باشد
همانطور که قبلاً اشاره کردیم، الگوریتم های موتورهای جستجو به طور مکرر به روز می شوند، بنابراین لازم است بتوانیم با تغییرات سازگار شویم. به همین ترتیب، گاهی اوقات گوگل شروع به جریمه کردن تکنیک هایی می کند که قبلاً قابل قبول تلقی می شدند، بنابراین آگاهی از آن ضروری است.
واقع بین بودن
اگر یک سئوکار قول دهد که ما را در مدت زمان کوتاهی در جایگاه اول گوگل قرار دهد، باید هوشیار باشیم، زیرا ممکن است نتواند به قول خود عمل کند یا از تکنیک های جریمه استفاده کند (کلاه سیاه). سئو باید همیشه به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت در نظر گرفته شود.
سئوکار چه خدماتی ارائه می دهد؟
ممیزی وب سایت
به عنوان نقطه شروع سئوکار معمولاً تجزیه و تحلیل دقیق درون صفحه را مانند بهینه سازی محتوا، دامنه، URL ها، لینک های داخلی و موارد دیگر را انجام می دهد. بنابراین، او می داند که از کجا شروع کند و چه چیزهایی نیاز به بهبود دارند. گاهی اوقات می توان موقعیت یابی را خیلی سریع با چند تغییر ساده بهینه کرد.
مطالعه کلمات کلیدی و رقابت
هیچ تحلیلی بدون دانستن اینکه جالب ترین عبارات جستجو در صنعت ما چیست، وب سایت ما برای آنها چه رتبه ای دارد و رقبا چه می کند، کامل نمی شود. باید در نظر داشته باشیم که سئو ماهیت رقابتی دارد، بنابراین نمیتوانیم وبسایتهای دیگری را که در تلاش برای رتبهبندی کلمات کلیدی مشابه ما هستند، غافل شویم.
بهینه سازی جنبه های فنی وب
موتورهای جستجو کد شما می خوانند و عناصر زیادی وجود دارند که می توانند کار آنها را تسهیل کند یا مانع شوند.
یک سئوکار حرفه ای در شرکت ما در کرج می تواند به شما در بهبود این جنبه های فنی از معماری وب سایت گرفته تا ساختار URL ها کمک کند.
بهینه سازی محتوا: اصطلاح معروف «محتوا پادشاه است» در سئو نیز صدق می کند.
سئوکاران شرکت ما در کرج می دانند چگونه محتوای با کیفیتی ایجاد کنند که الزامات موقعیت یابی بهتر
(عناوین و سرفصل ها، بهینه سازی تصویر، درج کلمه کلیدی…)
را با طبیعی بودن و کیفیت لازم برای جلب نظر بازدیدکنندگان وب، متعادل کند.
استراتژی ساخت لینک
یک سئوکار نه تنها بر روی جنبه های داخلی صفحه وب عمل می کند، بلکه با دریافت لینک از سایت های دیگر
به بهبود شهرت آن نیز کمک می کند. بسیار مهم است که اجازه دهید توسط یک سئوکار در این موضوع راهنمایی شوید،
زیرا گوگل سیاست های بسیار سختگیرانه ای برای مجازات ایجاد پیوندهای جعلی دارد.
تحلیل و گزارش
پس از هدایت اولین بهینه سازی استراتژی سئو، لازم است نتایج را به طور مکرر اندازه گیری کنید
تا ببینید چگونه کار می کند و چه جنبه هایی را می توان هنوز بهینه کرد.
معمولاً این در یک رابطه بلندمدت با سئوکار، که گزارشهایی را برای برند ارسال میکند
و پیشرفتهای پیشرونده را پیشنهاد میکند، تحقق مییابد.
تعمیر و نگهداری
تولید محتوای جدید، ترمیم لینک های خراب، تطبیق با تغییرات جدید در الگوریتم گوگل… سئو باید یک کار ثابت در روز بازاریابی آنلاین باشد و سئوکار می تواند در جهت دهی و پیاده سازی آن به شما کمک کند.
در پایان
اگر به دنبال یک تیم حرفه ای سئوکاران در کرج هستید، به شرکت دیجیتال مارکتینگ
ما مراجعه کنید، تا سئوکاران حرفهای ما سایت شما را طبق اصول سئو بهبود ببخشند.