سئوکار حرفه ای کرج: آیا با سئوکار و وظایف آن آشنایی دارید؟ امروزه این حرفه یکی از مشاغل پر درآمد و کارآمد در تمام نقاط جهان شده است. اگر شما واژه سیوکار را در گوگل سرچ کنید، سایت های مختلفی حتی نی نی سایت راجع به آن مطلب دارند. بسیاری از کاربران نی نی سایت راجع به این حرفه پرسش کرده آمد و یا تجربیات خود را با دیگر کاربران در میان گذاشته اند.
سئوکار حرفه ای کرج | طراحی سایت ارزان | ماهور
سئوکار حرفه ای است که نقش تحلیلگر سئو را انجام می دهد . سیو کار یکی از افراد علاقه در بین تخصص های مختلف بازاریابی دیجیتال است، اما بسیاری از افراد هنوز دقیقاً نمی دانند که وظایف این حرفه چیست.
بازاریابی جستجو یکی از مهمترین ابعاد بازاریابی آنلاین است، به طوری که اگر در صفحات پاسخ موتورهای جستجوی بزرگی مانند گوگل قرار نگیرید، به سختی در معرض دید لازم برای رونق کسب و کار آنلاین خود قرار خواهید گرفت.
اینجاست که سئوکار وارد تصویر می شود. این حرفه ای مسئول به کارگیری تکنیک های بهینه سازی موتورهای جستجو، بهینه سازی برای موتورهای جستجو، در وب سایت و محتوای آن است.
یک وب سایت به طور تصادفی در بین رتبه های برتر گوگل ظاهر نمی شود.
برای اینکه این اتفاق بیفتد، باید یک سری تکنیک ها را هم در توسعه
محتوای وب سایت و هم در درج آن در محیط آنلاین به کار گرفت.
سئوکار دقیقاً مسئول تدوین استراتژی های موقعیت یابی در ابزارهای جستجو و استفاده از تکنیک های مختلف در مراحل مختلف پروژه سئو است .
مسئولیت های سئوکار
در سناریوی فعلی دیجیتال مارکتینگ، شغل سئوکار یکی از پردرآمدترین ها در بازار است، دقیقاً به دلیل اهمیت آن در بازاریابی دیجیتال مدرن است.
یکی دیگر از عواملی که نقش سئوکار را به یکی از پردرآمدترین ها در بازار تبدیل می کند،
درجه و پیچیدگی تکالیف ذاتی این تخصص و به روز رسانی مداوم لازم برای
این حرفه ای برای به روز ماندن با فناوری های جدید است.
از آنجایی که الگوریتم های مورد استفاده توسط موتورهای جستجوی بزرگ مانند
گوگل به طور مداوم در حال تکامل هستند، سئوکار باید همیشه از به روز رسانی این الگوریتم ها آگاه باشد.
از جمله وظایف سئوکار می توان به موارد زیر اشاره کرد:
تدوین برنامه ریزی استراتژیک برند در محیط جستجوی ارگانیک؛
تجزیه و تحلیل و ساختار وب سایت برای تطبیق آن با الزامات تکنیک های بهینه سازی وب سایت در چارچوب وب سایت و صفحات آن؛
بهینه سازی صفحات و سایر عناصر سایت، مانند تصاویر، ویدئوها و سایر عناصر دیجیتالی که در فرآیند طبقه بندی سایت در نظر گرفته شده است.
ایجاد روابط با سایر عناصر دیجیتال، مانند وب سایت ها و رسانه های اجتماعی، به منظور ارتقاء محبوبیت وب سایت از طریق تکنیک های لینک بیلدینگ
نظارت بر موقعیت ها در صفحات پاسخ موتورهای جستجوی بزرگ مانند
گوگل و تولید گزارش های مدیریتی در مورد عملکرد کاری
با توجه به ابعاد مختلفی که در کار یک سئوکار دخیل است، این متخصص باید دید
وسیعی از تمام جنبه های بازاریابی دیجیتال داشته باشد تا بتواند آنها را به منظور
ارتقای نتایج فرآیند بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو یکپارچه کند.
چگونه می توان سئوکار شد
با توجه به گستردگی دانش مورد نیاز، آموزش سئوکار را نمی توان صرفاً و منحصراً
محدود به قوانین و تکنیک های بهینه سازی وب سایت کرد، بلکه باید جامع باشد و دائماً به روز شود.
اولین قدم، گذراندن یک دوره آموزشی خوب SEO است ، مانند دورهای که در موسسات
مختلف توسط اساتید مجرب ارائه میشود،این دوره در قالبهای حضوری در شهرهای
مختلف و همچنین آنلاین برگزار می شود. این آموزش ها باید نه تنها باید قوانین بهینهسازی
را آموزش دهد، بلکه نحوه « به سئو فکر کنید ” ، یعنی درک فرآیند بهینه سازی وب سایت
به عنوان یک کل، و نه فقط به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی دیجیتال را به شما آموزش دهد.
فرآیند بهینه سازی سایت
برای یک نتیجه خوب در فرآیند بهینه سازی، سئوکار باید رفتار مصرف کننده
و سفر کسب آنها را در وب سایت برند، فرآیندهای درگیر و موقعیت کاری توسعه یافته
در قیف تبدیل ایجاد شده برای رسیدن به یک هدف مشخص را درک کند.
نکته مهم دیگر برای هر کسی که میخواهد شغلی را به عنوان یک سئوکار دنبال کند
این است که سایتهای مرجع مانند ژورنال موتور جستجو ، وبلاگ MOZ و سرزمین موتور
جستجو را به دقت دنبال کند .
خواندن این منابع به تحلیلگر کمک میکند تا با پیشرفتهترین تکنیکها و روندهای جدید
بازار بهروز بماند. اگر ما محصول محیطی هستیم که در آن زندگی می کنیم، هیچ چیز
بهتر از قرار گرفتن در محیطی تحت سلطه استادان واقعی دنیای سئو نیست.
علاوه بر یادگیری تکنیک های سئو ، کاندیدای تحلیلگر باید در وبلاگ خود یا یک پروژه
شخصی تمرین کند تا روز به روز شغل خود را تجربه کند. تجربه برای ساختن یک شغل قوی و موفق ضروری است.