دوره آموزشی سئو در کرج: آیا وب سایت خود را جایی در اعماق موتورهای جستجو مشاهده می کنید؟ اگر چنین است، وقت آن رسیده است که پیشرفت کنید. بر کسی پوشیده نیست که صفحه دوم موتور جستجو توسط حداقل افراد مشاهده می شود، زیرا آنها به اندازه کافی لینک های مرتبط را در صفحه اول دریافت می کنند.
دوره آموزشی سئو در کرج | طراحی سایت | ماهور
وب سایت واکنش گرا: روند چند سال اخیر مشخص است ، اینترنت و رویدادهای ما در حال حرکت به سمت تلفن های همراه و تبلت ها هستند که تعداد آنها همچنان در حال افزایش است و افراد بیشتری از آنها استفاده می کنند. البته، موتورهای جستجو نیز متوجه این موضوع شدهاند و به صفحات واکنشگرا علاقه دارند، یعنی صفحاتی که به درستی با اندازه نمایشگر دستگاه تلفن همراه سازگار هستند و میتوانید به راحتی آنها را از طریق یک منوی فرمت شده مخصوص برای این منظور بخوانید و کنترل کنید. تاکنون، این علاقه موتورهای جستجو هنگام جستجو از دستگاههای تلفن همراه اتفاق میافتد، اما به زودی زمان آن فرا میرسد که چنین فرمهای مدرن کاملاً اولویتبندی شوند.
محتوا در سئو سایت
خدمات و محصول خود را در وب سایت به گونه ای توصیف کنید که برای خوانندگان مفید باشد و آنها چیزهای مهمی را در آنجا یاد بگیرند. متن را طوری قالب بندی کنید که خواندن آن آسان باشد (پاراگراف های کوتاه، عناوین واضح و غیره). از کلماتی که رایج نیستند و در اصطلاح سخت هستند ، استفاده نکنید و سعی کنید از کلمات خارجی که برای خواننده نامفهوم است دوری کنید.
مطالب خود را در صفحات بنویسید، متون رقبا را کپی نکنید. این کار در نگاه اول کار شما را آسان می کند، اما در نهایت فقط به شما آسیب می رساند، زیرا موتور جستجو متون را سرقت ادبی ارزیابی می کند و بلافاصله پس از کشف تکراری، تحریم هایی را اعمال می کند (وب سایت را در جستجو نشان نمی دهد).
استفاده از تصویر در سئوسایت
همه تصاویر و عکسها را در سایت با نام مشخص بنویسید تا ماهیت چیزی را که قرار است نشان دهند، به نمایش بگذارند. عناوین تصاویر را به شکلی در سایت قرار ندهید که نام آن حاوی هیچ نشانه ای از تصویر باشد. به عنوان مثال، بسیاری از عکس های به طور خودکار تحت نامی مانند “WP_20151116_15_46_50_Pro.jpg” ذخیره می شوند. یافتن عکس هایی با چنین نامی واقعا سخت است.
به روز رسانی کنید
اگر هر از چند گاهی وب سایت را کمی در محتوای متنی تغییر دهید، بسیار به شما کمک خواهد کرد. یک مقاله اضافه کنید، سایت را بهروزرسانی کنید و به موتورهای جستجو نشان دهید که وب زندگی میکند و فقط یک کارت ویزیت ثابت نیست.
لینک بیلدینگ در سئوسایت
لینک بیلدینگ باید از کیفیت بالایی از سایت هایی با محتوای مشابه به کسب و کار شما برخوردار باشد. قرار دادن کل پیوند در یک مقاله جالب سودمند است ، در اینجا ما دوباره وارد استراتژی محتوا می شویم.
نحوه تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی در سئو سایت
گزینه های افزایش ترافیک وب سایت شما در بالا توضیح داده شده است، اما چگونه به درستی تعیین می کنید که کدام کلمه کلیدی را انتخاب کنید؟ تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی را برای صنعت خود انجام دهید. از چه ابزارهایی برای این کار استفاده کنیم؟ ایدهآل استفاده از صفحه Keywords tools است. در این جستجو با بیشترین کلمات جستجو آشنا خواهید شد و کلمات کلیدی را به درستی انتخاب می کنید.
نصب ابزارهای اندازه گیری برای سئو سایت
به عنوان مثال، از ابزار Google Analytics برای اندازه گیری اثربخشی وب سایت استفاده کنید ، این ابزار رایگان است و ثبت نام و اتصال به وب سایت ساده است. شما یک مرور کلی از تمام آمارهای مهم خواهید داشت. اگر قبلاً آن را دارید، فقط خوب است و می توانید با داده های به دست آمده به کار ادامه دهید.
همچنین باید این مورد را بررسی کنید که افراد از چه منابعی به شما مراجعه میکنند و به کدام بخش سایت علاقه بیشتری دارند و همینطور چک کنید که افراد در چه شرایطی سایت شما را ترک می کنند. سعی کنید در اینجا روی بهبود کار کنید. شاید بازدیدکنندگان آنچه را که در اینجا به دنبال آن بودند پیدا نکرده باشند.
سئو سایت بازدهی بالایی ندارد
این کار یک فرآیند طولانی مدت است و نتایج بلافاصله به دست نمی آید. برای یک نتیجه فوری، از PPC استفاده کنید، که به لطف آن می توانید دریابید که مردم به چه چیزی بیشتر پاسخ می دهند و سئو را بر اساس آن ایجاد کنید.