بهینه سازی بصری در سئو: در این مطلب می خواهیم سوالاتی از قبیل سئوکار کیست، چه کار می کند، را به اشتراک بگذاریم. امیدوارم برای شما مفید باشد.
میتوانیم فردی را که برای جایگاه بالاتر در موتورهای جستجو، به ویژه در گوگل، کار میکند و تجزیه و تحلیل و گزارشگیری مستمر ایجاد میکند،
بهعنوان سئوکار صدا کنیم.
بهینه سازی بصری در سئو | سئو وردپرس کرج | ماهور
قرار دادن یک سایت در رتبه بالاتر، کار بسیار مهمی برای آوردن ترافیک ارگانیک بیشتر به وب سایت مربوطه است
و این ساده ترین هدف اصلی سئو است.
سئوکار کیست
اعضای تیمی که این مطالعات را ادامه می دهند به عنوان سئوکار ظاهر می شوند. اما سئوکار کیست ؟
پاسخ خلاصه به این سوال می تواند به شرح زیر باشد: آنها افرادی هستند که دائماً خود را بهبود می بخشند، نوآوری ها را دنبال می کنند،
به گزارش ها و تجزیه و تحلیل ها اهمیت می دهند ، آنها را به خوبی تفسیر می کنند و با داده های علمی به مطالعات SEO خود ادامه می دهند.
شروع کار سئوکار با سئو
هنگام شروع یک پروژه، سئوکاران ابتدا رتبه های وب سایت مورد مطالعه در گوگل را تجزیه و تحلیل می کنند و استراتژی هایی برای بهبود آن ایجاد می کنند.
با ابزارها و نرم افزارهای مخصوص سئو که استفاده می کند شروع به دنبال کردن رتبه بندی این کلمات می کند.
تجزیه و تحلیل رقبا را انجام می دهد و سعی می کند استراتژی ها و محتوای رقبای خود را که رتبه بهتری دارند درک کند.
در این مراحل نصب و نظارت لازم را به پلتفرم های کنسول جستجوی گوگل و گوگل آنالیتیکس ارائه می دهد.
علاوه بر این، برای برنامه هایی مانند Ahrefs، SemRush یا Seranking برای نظارت بر سایت مربوطه ثبت نام می کند.
بررسی های فنی وب سایت را انجام می دهد و برای اصلاح برنامه ریزی می کند.
سئوکاران حرفه ای باید دانش فنی کاملی از اجزای لازم برای سازگاری یک وب سایت با سئو داشته باشند.
سئوکار همچنین محتوای موجود در وب سایت را یک به یک بررسی می کند و استراتژی هایی را برای بهبود موارد موجود و برای ایجاد محتوای جدید تعیین می کند.
بعد از این مرحله نقشه راه برای سئوکار تشکیل شد و تجهیز شد تا کار واقعی سئو را شروع کند.
دوره های کاری اولیه خدمات سئو
پس از اینکه سئوکار کار خود را شروع کردند، تقریباً هر روز با استفاده از برنامهها و نرمافزارهایی که در بالا ذکر کردم،
به بهبود، تجزیه و تحلیل و گزارشدهی ادامه میدهند.
صاحب وب سایت این گزارش ها و تحلیل ها را در بازه های زمانی مشخص ارائه می کند و به تبادل نظر می پردازد.
مطالعات محتوایی
محتوا از نظر مطالعات سئو ارزش بسیار مهمی دارد. برای گوگل، اصلی ترین عاملی که رضایت کاربر را تضمین می کند، محتوای با کیفیت، جالب و اصلی است.
به همین دلیل سئوکار از همان لحظه ای که کار خود را شروع می کند و شروع به تولید بهترین محتوا می کند، در مورد محتوا بسیار حساس عمل می کند.
در این مراحل تمامی مطالب سایت موجود با دقت تمام، حرف به حرف بررسی می شود و اشتباهات املایی یا بیانی تصحیح می شود.
محتوای کوتاهتر کشیده میشود
و برای ایجاد یا حذف یک محتوای واحد با هم ادغام میشوند.
محتوای غیر جالب توسط تجزیه و تحلیل Google Analytics شناسایی می شود و یا از وب سایت حذف می شود یا دوباره بهبود می یابد و ردیابی می شود.
تا زمانی که سئوکاران روی پروژه کار می کنند، اطمینان حاصل می کنند که محتوای جدید، اصلی، با کیفیت و جالب در فواصل زمانی منظم ایجاد و منتشر می شود.
این مطالب جدید عنصر بسیار مهمی برای رشد وب سایت در موتورهای جستجو هستند.
باز هم سئوکاران می توانند استراتژی لازم برای انتشار این محتواها در اینترنت و محبوبیت در شبکه های اجتماعی را تعیین کنند.
کسب بک لینک که اهمیت خود را برای مطالعات سئو از دست نداده است، ارتباط مستقیمی با انتشار این مطالب در اینترنت دارد.
محتوای خوب و با کیفیت می تواند به راحتی در اینترنت پخش شود و به طور طبیعی به وب سایت شما پیوند پیدا کند.
کسب بک لینک از سایت های با اعتبار بالا یک ارزش مهم برای مطالعات سئو است.
بهینه سازی بصری در سئو
بهینه سازی تصویر، که می تواند تحت عنوان محتوا مورد بحث قرار گیرد، برای مطالعات سئو بسیار مهم است.
عملکرد سریع یک وب سایت و انتقال واضح و سریع بین صفحات از عناصر مهم از نظر سئو است.
بنابراین سئوکاران حرفه ای سئو لوگو، بنر، اسلایدر و تصاویر موجود در محتوای وب سایتی که روی آن کار می کنند را یکی یکی بررسی کرده و بهینه سازی لازم را ارائه می دهند.
اگر در محتوایی استفاده زیادی از جلوه های بصری وجود داشته باشد، آن را سازماندهی می کنند و جلوه های بصری غیر ضروری را حذف می کنند.
مطالعات زیربنایی سئو
کار بر روی زیرساخت های وب سایت تا رسیدن به امکانات لازم و سالم ادامه دارد.
سئوکار می تواند این نوع کارهای زیرساختی را خودش انجام دهد و یا با درخواست خود گزارش مفصلی را در اختیار طراح یا مدیر وب سایت قرار دهد.
سئوکاران باید کنترل 100% بر مسائل فنی مانند داشتن گواهینامه SSL معتبر، استفاده از فاویکون، استفاده از هاست سریع – هاست،
حذف جاوا اسکریپت و css غیر ضروری، اطمینان از سازگاری 100% با موبایل داشته باشند.