دسته بندی نشده

بهترین شرکت طراحی سایت کرج | سئو وب سایت | ماهور مارکتینگ

قیمت سئو سایت کرج | بهترین طراح سایت | ماهور مارکتینگ

بهترین شرکت طراحی سایت کرج: برای داشتن یک وب سایت خوب یعنی کاربردی، طراحی سایت باید تعامل بازدیدکنندگان با صفحات وب سایت را تسهیل کند. عادات بازدیدکنندگان در شبکه تقریباً مشابه عادات بازدیدکنندگان یک فروشگاه واقعی است، آنها به هر صفحه نگاه می کنند،

بهترین شرکت طراحی سایت کرج | سئو وب سایت | ماهور مارکتینگ

متنی را می خوانند و روی پیوندی که توجه آنها را جلب می کند کلیک می کنند. این بدان معنی است که، به عنوان یک قاعده، بخش بزرگی از صفحه وب در نظر گرفته نمی شود. بنابراین نکات مهمی وجود دارد که یک طراح سایت باید در هنگام ایجاد یک وب سایت در نظر داشته باشد.

اصول طراحی سایت

یک موضوع مشترک در همه آژانس‌های طبعراحی سایت از جمله آژانس طراحی سایت ما در کرج ، نیاز به یافتن راه‌های جدید برای بهبود درک مشتریان از طراحی‌های مختلف وب و تکنیک‌های آماده‌سازی سئو است. می توان به روش های مختلفی به آن دست یافت، اما چند اصل برای توضیح طراحی سایت وجود دارد که به موفقیت یک صفحه سایت کمک می کند.

سئوکار کرج

عملکرد

عملکرد یک صفحه وب شاملبهترین شرکت طراحی سایت کرج | سئو وب سایت | ماهور مارکتینگ عملکرد کلی است که یک صفحه در اینترنت انجام می دهد. اغلب با یک سری جنبه هایی سروکار دارد که کاربر درک نمی کند.

افزودن قابلیت به یک صفحه وب شامل تعیین نوع معماری وب برای ساخت سایت، نوع سروری است که صفحه وب روی آن میزبانی می شود و ویژگی هایی که برای بهبود تجربه کلی کاربر گنجانده می شود.

 

کار آژانس طراحی سایت کرج ، تهیه لیستی از ویژگی هایی است که در یک صفحه وب ادغام می شوند. در حالی که بسیاری از آنها به حداقل ویژگی ها نیاز دارند، صفحات بزرگ ممکن است به چندین ویژگی نیاز داشته باشند. مناسب است که بین مشتری و طراح ارتباط وجود داشته باشد تا دومی درک بهتری از انتظارات مشتری از صفحه وب خود داشته باشد.

شکل

شکل یک صفحه وب شامل نمای کلی صفحه و نحوه ارائه محتوا است. این چیزی است که کاربر هنگام بارگذاری یک صفحه وب می بیند.

نکته کلیدی این است که تعیین کنید چه نوع محتوایی را می خواهید ارائه دهید و چه هدفی را برآورده می کند. پس از تصمیم گیری در این مورد، باید مشخص کنید که صفحه به چه شکلی این محتوا را ارائه می دهد.

یک صفحه وب باید برای چشم جذاب باشد و به نوبه خود ظاهر و پیامی منسجم ارائه دهد. این به عنوان یک موضوع شناخته می شود. هدف طراحی یک تم، استفاده حداکثری از عملکردهایی است که برای آن طراحی شده است. چه صفحات HTML ایستا را انتخاب کنید و چه نرم افزار PHP با هدایت پویا، صفحه سایت باید از نظر طراحی و هدف سازگار باشد.

هدف یک صفحه وب سایت باید بسیار واضح باشد، بنابراین داشتن محتوای خوب برای یک کسب و کار ضروری است تا بهترین اطلاعات را به مشتریان خود ارائه دهد.

سازگاری

سازگاری یک صفحه وب این است که کاربر می تواند به راحتی در سایت حرکت کند، توسط موتورهای جستجو نمایه شود و به راحتی در اینترنت پیدا شود. در غیر این صورت، اگر یک صفحه وب هیچ یک از این جنبه ها را نداشته باشد، هدف از داشتن یک صفحه وب چیست!

طراحی سایت کرج

صفحه‌ای که تجربه کاربری خوبی ارائه نمی‌کند، بلافاصله به یک شکست تبدیل می‌شود. در آژانس طراحی طراحی سایت ما در کرج معمول است که یک وب سایت را قبل از انتشار آزمایش کنید تا مطمئن شوید که همه چیز به درستی کار می کند. این فرآیند را می توان به عنوان “کنترل کیفیت” طراحی وب شناخته شد. به همین ترتیب، یک صفحه وب باید برای موتورهای جستجو آسان باشد. این امکان فهرست بندی بهینه را برای موتورهای جستجوی اصلی فراهم می کند. بنابراین آژانس های طراحی وب باید یک طراحی سازگار با موتور جستجو ارائه دهند.

استانداردهای طراحی سایت

اکنون که می دانید اصول طراحی سایت چیست،  یک چک لیست اساسی از استانداردهای طراحی سایت نیز به اشتراک می گذاریم که در زمان طراحی سایت چک کنید که چقدر سایت با این استانداردها مطابقت دارد.

سادگی:

آیا استفاده از وب سایت شما آسان است؟

بین 3 تا 7 رنگ دارید؟

آیا نوع فونت در وب سایت شما به راحتی قابل خواندن و برای چشم آسان است؟

سلسله مراتب بصری قابل شناسایی:

آیا مهمترین چیزها در وب سایت شما از هم  متمایز است؟

آیا اطلاعات و محتوا سلسله مراتب خوبی دارد؟

قابلیت ناوبری:

آیا کاربر می تواند به راحتی آنچه را که به دنبالش است پیدا کند؟

آیا نقشه وب سایت شما ساده و شهودی است؟

سازگاری:

آیا تمام صفحات وب سایت شما به راحتی قابل شناسایی هستند؟

آیا رنگ ها و تایپوگرافی انتخاب شده یکپارچگی و هویت را برای سایت فراهم می کند؟

پاسخگویی:

آیا این تجربه هم در رایانه و هم در دستگاه های تلفن همراه بهینه و راحت است؟

قابلیت دسترسی:

ویدیوهای وب سایت شما زیرنویس دارند؟

سایت شما دارای منوی واضح و قابل مشاهده است؟

متون سایت شما به خوبی نوشته شده اند؟

قراردادی بودن:

آیا وب سایت شما دارای عناصر قابل تشخیص و شهودی برای کاربران است؟

آیا از قراردادهای سنتی وب سایت پیروی می کنید؟

اعتبار:

آیا وب سایت شما با آنچه ارائه می دهد صادق و شفاف است؟

آیا محصولات به خوبی توصیف شده اند و آیا قیمت ها به راحتی و بدون هزینه اضافی قابل شناسایی هستند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *