بهترین سئو سایت در کرج: وب سایت های کسب و کارهای کوچک و متوسط 85 درصد از ترافیک خود را از نتایج جستجوی ارگانیک دریافت می کنند. هرچه جایگاه یک منبع وب در موتورهای جستجو بالاتر باشد، بازدیدکنندگان بیشتری از آن بازدید می کنند. بدون ارتقاء سئو، حتی با کیفیت ترین سایت نیز بی فایده خواهد بود،اگر موتورهای جستجو محتوا را نبینند، وجود آن معنا ندارد.
بهترین سئو سایت در کرج | طراحی سایت | ماهور مارکتینگ
بیایید نگاهی دقیقتر به این موضوع بیندازیم که چرا بهینهسازی موتور جستجو برای فروشگاههای آنلاین، سایتهای خدماتی، دورههای آموزشی، پورتالهای اطلاعاتی مورد نیاز است و در مورد قوانین و اجزای مهم سئو صحبت کنیم.
سئو مجموعه ای از اقدامات تخصصی است که با هدف به دست آوردن موقعیت بالای یک سایت در نتایج جستجوی ارگانیک مرورگرها انجام می شود. در نتیجه کار سئوکار، ترافیک مفید منبع افزایش می یابد و سایت توسط کاربران هدفی که دقیقاً به دنبال محصول یا خدمات شما بودند بازدید می شود.
چرا باید یک سایت در موتورهای جستجو بهینه شود؟
چرا به ارتقاء سئو نیاز دارید، چرا باید آن را انجام دهید؟ بهینه سازی موتورهای جستجو یکی از موثرترین سرمایه گذاری های بازاریابی در زمان ما است که برای مدت طولانی کار می کند و بازده بالایی دارد. مزایای اصلی آن شامل موارد زیر شود:
سایتی که در موقعیت های اول قرار دارد شانس بسیار بیشتری برای جذب بازدیدکننده نسبت به سایت های زیر دارد.
اگر شخصی با یک سوال وارد سایت شود، مشخص است که به محصول خاصی علاقه مند است و در مرحله انتخاب است و بادبهیته سازی سایت، مخاطب بدون آشنایی قبلی با سایت شما آشنا میشود.
اعتماد مخاطب به موقعیت های بالا را می توان با مناطق معتبر شهر مقایسه کرد. این کلیشه که شرکت های موفق در مرکز قرار دارند در اینجا کار می کند. در مورد سئو هم همینطور است، اگر سایت در بالا باشد، یکی از معتبرترین هاست.
صرفه جویی در تبلیغات مزیت دیگر است، البته سئو به سرمایه گذاری مالی نیاز دارد، اما در دراز مدت سود بیشتری نسبت به تبلیغات جستجو دارد.
سئوسایت داخلی چیست؟
ارتقای داخلی نیاز به کار پر زحمت در چند زمینه دارد:
محتوا: محتوای متن و تصاویر باید منحصر به فرد باشد. متن لزوماً با در نظر گرفتن عبارات کلیدی بهینه شده است. علاوه بر این، رعایت الزامات مربوط به عدم غلط املایی، خوانایی، عدم وجود بیش از حد هرزنامه ضروری است.
بهینه سازی کد html صفحات تگ های متا مورد نیاز است: این شامل سرفصل های h1–h6، عنوان، توضیحاتمیشود.
تنظیمات فنی: تنظيمات فنی شامل sitemap.xml، robots.txt، نمایه سازی، فرمت URL می شود.
فاکتورهای رتبه بندی صفحات در موتورهای جستجو چیست؟
به طور کلی، چنین عواملی بسیار زیاد است و هر سال لیست آنها به طرز محسوسی تغییر می کند. در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم که باید به طور کلی و نه جداگانه در نظر گرفته شوند:
قدمت دامنه سایت: هر چه قدمت ان بیشتر باشد، رتبه بهتری دارد. تاریخچه دامنه سایت زمانی خوب است که موضوع و صاحبان آن تغییر نکنند. توصیه می شود نام دامنه را مطابق با پرس و جوی کلیدی که موضوع منبع شما را مشخص می کند انتخاب کنید. این باعث می شود مخاطب هدف شما راحت تر و سریع تر شما را پیدا کند.
تحریم های دامنه را به خاطر بسپارید، اگر سه دامنه از ده دامنه ای که خریداری کرده اید به طور ناگهانی تحت تحریم قرار گیرند، احتمال دارد دامنه های دیگری نیز وجود داشته باشند.
محتوای سایت: محتوای سایت باید با عناوین کوتاه و دقیق (عنوان، h1، h2، h3 …) نوشته شده باشد، به یاد داشته باشید، صفحات با متن بیش از 2000 کاراکتر رتبه خوبی دارند. بهتر است در همان ابتدای مطلب، متن را بیشتر با کلمات کلیدی پر کنید.
از مترادف کلمات کلیدی برای کمک به موتورهای جستجو برای درک بهتر ماهیت متون شما استفاده کنید
از فهرستهای گلولهدار یا شمارهدار، جداول در محتوای متنی استفاده کنید – این کار درک آن را برای روباتها آسانتر میکند. اطلاعات موجود در صفحات را برای بازدیدکنندگان خود راحت و قابل درک کنید. محتوای متنی منحصر به فرد و تصاویر مرتبط ارسال کنید
منبع خود را بیشتر به روز کنید: Yandex و Google را بیشتر نمایه کنیم.
سرعت بارگذاري: حتما سرعت بارگذاری منبع خود را به عنوان مثال، با استفاده از Google Speed Insights بهینه کنید.