دسته بندی نشده

ایندکس شدن سایت | سئو وبسایت در کرج | ماهور مارکتینگ

ایندکس شدن سایت | سئو وبسایت در کرج | ماهور مارکتینگ

ایندکس شدن سایت: آیا می‌خواهید سایت شما در اینترنت قابل مشاهده باشد؟ برای رسیدن به این هدف، منطقی است که روی ارجاع طبیعی تمرکز کنید. اما آیا می‌دانستید که با عجله نمی‌توانید به آنجا برسید؟

ایندکس شدن سایت | سئو وبسایت در کرج | ماهور مارکتینگ

در واقع، الگوریتم گوگل با موضوعات مختلف سازگار است. آنچه برای یک موضوع کار می‌کند، لزوماً بهترین گزینه برای رشته شما نخواهد بود.

به همین دلیل است که هنگام ایجاد یا بهینه‌سازی وب‌سایت خود باید یک تحلیل رقابتی SEO انجام دهید!

بنابراین پیشنهاد می‌کنم که کشف کنید چگونه رقابت خود را در وب تجزیه و تحلیل کنید تا ارجاعات ارگانیک بهتری نسبت به رقبای خود داشته باشید.

تجزیه و تحلیل رقابت سئو، برای موثر بودن، باید به صورت روشمند انجام شود. علاوه بر این، این کار معمولاً توسط یک متخصص در مرجع طبیعی انجام می‌شود. اما برای اینکه بتوانید خودتان به آن دست پیدا کنید، تمام مراحل ضروری برای رسیدن به این کار را به شما ارائه می‌کنم. بنابراین شما قادر خواهید بود استراتژی بازاریابی محتوای خود را در بلندمدت تعریف کنید و تمام اقدامات لازم را برای قابل مشاهده شدن در موتورهای جستجو انجام دهید.

شرکت سئوکار کرج | سئو سایت وردپرس | ماهور مارکتینگ

رقبای خود را در گوگل بیابید

برای شناخت رقبای خود در ارجاع طبیعی، منطقی‌ترین کار این است که با جستجو در گوگل شروع کنید. با وارد کردن چندین کلمه کلیدی که با حوزه فعالیت شما مطابقت دارند، به سرعت سایت‌هایی را که اغلب مطرح می‌شوند، کشف می‌کنید.

سئوکار کرج

با این حال، مراقب باشید که جستجوهای خیلی کلی انجام ندهید، زیرا فقط در معرض خطر یافتن مارک‌های بزرگ یا سایت‌های فروش مجدد بزرگ (آمازون، زالاندو و غیره) هستید. برای نشان دادن این نکته، در اینجا نتایج ارگانیکی هستند که هنگام جستجوی عبارت “کفش” ظاهر می‌شوند.

از طرف دیگر، اگر طرفدار جستجوهای خاص باشید، به سرعت متوجه خواهید شد که رقبای مستقیم شما چه کسانی هستند.

کلمات کلیدی رقبای خود را مطالعه کنید

اکنون که رقبای سئوی خود را کشف کرده‌اید، می‌خواهید در مورد آنها بیشتر بدانید. هدف اصلی شما ابتدا این است که کلمات کلیدی را بشناسید که بیشترین ترافیک را جذب می‌کنند.

سئو داخلی | اجرای سئو on page | ماهور مارکتینگ

برای انجام این کار، باید از ابزارهای تحلیلی استفاده کنید که به شما کمک می‌کنند تا به سرعت کلمات کلیدی را که رقبای شما در آنها رتبه خوبی دارند، درک کنید. به این ترتیب، می‌دانید پرسش‌های اصلی که برای هر صفحه یا پست وبلاگ بهینه‌سازی می‌کنید، چیست.

در اینجا دو ابزاری هستند که برای این کار تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی موثرتر هستند. عملکرد آنها کم و بیش مشابه است. بنابراین انتخاب عمدتاً در راحتی شخصی استفاده، نیازهای آنها و قیمت‌گذاری است.

بهترین سئوکار کرج

SEMrush

شروع به کار ممکن است کمی مشکل به نظر برسد، اما یک ابزار عالی است. این نرم‌افزار دارای ویژگی‌های بسیاری است و یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارهای سئو سایت کرج توسط افراد حرفه‌ای است.

Ranxplorer

این ابزار نتایج بسیار دقیقی را ارائه می‌دهد. علاوه بر ارائه فهرست دقیقی از کلمات کلیدی، این امکان را (از جمله موارد دیگر) می‌دهد تا ترافیک را با رقبای خود مقایسه کند.

سایت‌های رقیب را تشریح کنید

شما رقبای سئوی خود را می‌شناسید و می‌دانید که کدام کلمات کلیدی ترافیک ارگانیک را جذب می‌کنند. اکنون می‌توانید تجزیه و تحلیل کنید که چگونه سایت‌های آنها برای نمایش در بالای SERP بهینه شده‌اند.

برای این کار، شما عمدتاً بر روی عوامل بهینه‌سازی زیر تمرکز می‌کنید: معماری سایت‌ها چگونه است، تجربه کاربری (UX) و تکنیک روی آن چگونه کار شده است و کیفیت محتوای صفحات چقدر است.

سئوسایت در کرج | بهینه سازی وبسایت | مجموعه ماهور مارکتینگ

ساختار درختی

می‌بینید که کدام برگه‌ها در دسترس هستند و چگونه پیوند داخلی ایجاد شده است. چه سیلوها و چه پیله‌های معنایی، پس از آن خواهید فهمید که مهمترین صفحات برای ایجاد یا به‌روزرسانی سایت شما کدام هستند.

فنی

سرعت بارگذاری، پنجره‌های بازشو، نقشه سایت، CSS و غیره. شما داده‌های به‌دست‌آمده را با هم مقایسه می‌کنید تا پارامترهای خود را تا حد امکان بهینه تنظیم کنید. در طول این مرحله، تجربه کاربر نیز یک نکته ضروری برای تجزیه و تحلیل است.

محتوا

موثرترین راه برای تجزیه و تحلیل محتوای سئوی رقبا، استفاده از ابزار SEOQuantum است. در واقع، پس از آن دقیقاً خواهید دانست که چند کلمه در متن خود قرار دهید تا بهتر از رقبای خود عمل کنید، محتوا چگونه ساختار یافته است، فرکانس هر یک از کلمات کلیدی چقدر است و چگونه آنها را در “منطقه‌ها” قرار دهید. (به خصوص برچسب‌های “Title” و “H1”).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *