انواع محتوا: به یک مقاله خبری، مصاحبه، گزارش یا بیانیه مطبوعاتی فکر کنید. این نوع اصلی محتوایی است که در بیشتر وبسایتهای روزنامه یا مجلات پیدا میکنید.
پستهای وبلاگ : وبلاگ یکی از سادهترین راهها برای ایجاد یک جریان منظم از محتوای مفید سئو است. به طور کلی، پست های وبلاگ نسبت به صفحات محصول جذاب تر و به احتمال زیاد لینک ها را جذب می کنند زیرا اطلاعات مفیدتری را ارائه می دهند.
به این ترتیب، آنها می توانند راهی عالی برای ایجاد اعتبار برای سایت شما باشند. وبلاگ ها همچنین بسیار انعطاف پذیر هستند – آنها می توانند از انواع مختلف محتوا در مقالات وبلاگ استفاده کنند.
انواع محتوا | قیمت طراحی سایت کرج | ماهور مارکتینگ
فهرست راهنماها : دایرکتوری مجموعه ای مفید از پیوندها به وب سایت ها یا منابع مرتبط با موضوعی خاص است. به عنوان مثال، یک وبلاگ غذایی ممکن است فهرستی از وب سایت های اختصاص داده شده به رژیم های غذایی کم قند و وعده های غذایی کم کالری ایجاد کند.
راهنماها و روشها
یک راهنما (مانند این یکی) محتوای طولانیتری است که نحوه انجام کاری را با جزئیات توضیح میدهد. دستورالعمل ها را می توان به چندین وب سایت تقسیم کرد تا دید کلی بهتری ارائه شود. می توانید یک راهنمای کامل در وب سایت خود منتشر کنید، یا می توانید یک خلاصه یا نمای کلی ایجاد کنید، نوعی فهرست مطالب که به صفحات فرعی مختلف در یک موضوع پیوند می دهد.
واژه نامه ها: امروزه افراد بیشتری از گوگل برای جستجوی اصطلاحات استفاده می کنند تا فرهنگ لغت. (آخرین باری که از فرهنگ لغت استفاده کردید کی بود؟) اگر در یک صنعت تخصصی کار می کنید، یک واژه نامه خوب می تواند راه خوبی برای جذب برخی از ترافیک موتورهای جستجو باشد. به سادگی مجموعه ای از اصطلاحات مهم و مرتبط در صنعت خود ایجاد کنید و توضیحات کوتاه و معناداری برای این اصطلاحات ایجاد کنید.
فهرستها و گلولهها
فهرست اساساً یک نوع مقاله است، اما زمانی که آن را بهعنوان یک فهرست فرموله میکنید (مثلاً «10 نکته برای کاهش وزن بدون گرسنگی» یا «13 کاری که نباید در سئو انجام دهید»)، مقالات اغلب به صورت فهرستوار هستند. خواندن راحت تر علاوه بر این، نرخ کلیک بالاتر در نتایج جستجو و رسانه های اجتماعی را می توان از طریق عناوین هوشمندانه نوشت.
اینفوگرافیک ها
گرافیک ها یا تصاویر با فرمت بزرگ که حاوی داده های زیادی به شکل نمودار یا نمودار در یک موضوع واحد هستند، محتوای عالی هستند. آنها نه تنها از طریق جستجوی تصویر گوگل کلیک ایجاد می کنند، بلکه می توانند به آهنربایی برای پیوندهای ورودی تبدیل شوند. با این حال، از آنجایی که بسیاری از اطلاعات در تصویر تعبیه شده است و بنابراین نمی توان آنها را به عنوان متن توسط موتورهای جستجو خواند، مهم است که بقیه صفحه را با دقت بهینه کنید.
ویدیوها
البته، ویدیوهای کمتری در وب نسبت به سایت های متنی وجود دارد. در نتیجه، ممکن است رتبه بندی در صفحه اول برای یک کلمه کلیدی رقابتی با ایجاد یک ویدیو به جای (یا علاوه بر) مقاله آسان تر باشد. بسته به نوع وبسایت یا کسبوکاری که راهاندازی میکنید، ویدیوها میتوانند راه بسیار خوبی برای جذب و جذب مخاطبان شما باشند. می توانید از ویدئوها برای اهداف مختلف استفاده کنید .
نمایش اسلاید
نمایش اسلاید روشی ساده برای نمایش مجموعه ای از تصاویر مرتبط است که اطلاعات زیادی را در یک تصویر فشرده می کند. باز هم، سئوی عنوان، عنوان، نام فایل تصویر و غیره مهم است زیرا موتورهای جستجو (هنوز) نمی توانند محتوای تصاویر را تفسیر کنند.
صفحات محصول
آنها همه و همه سایت های تجارت الکترونیک هستند، خواه یک فروشگاه مواد غذایی یا یک فروشگاه نرم افزاری. یک صفحه محصول خوب می تواند هم به عنوان محتوای سئو و هم به عنوان صفحه فرود برای ترافیک پولی مانند Google Adwords یا Facebook عمل کند.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.