انواع سئو در وردپرس: بسیاری تصور می کنند که به محض انتشار وب سایت جدید، مخاطبین جدید وارد می شوند، مشتریان بالقوه جدید و گردش مالی افزایش می یابد. در واقع اینطور نیست! فقط یک لحظه صبر کنید و فکر کنید که صدها سایت هر روز منتشر می شوند. چگونه می توان باور کرد که صفحه شما می تواند به طور خودکار خود را در بین اولین نتایج موتورهای جستجو در گوگل قرار دهد و در بین بیشترین کلیک ها قرار گیرد؟
انواع سئو در وردپرس | سئوکار خوب در کرج | ماهور
حضور در اینترنت کافی نیست. برای موفقیت، ضروری است که سایت شما تا حد امکان توسط کاربران بیشتری بازدید شود.
در این مقاله به توضیح موثرترین استراتژیها برای سئو موقعیت ارگانیک یک سایت در گوگل ، افزایش دید و در نتیجه افزایش شانس فروش و گردش مالی جدید میپردازیم.
از این رو نیاز به کشف و به کارگیری تکنیک های سئوسایت برای اطمینان از دسترسی به محتوای شما و مشاوره بدون مشکل است.
در واقع “ترفندهای” خاصی وجود دارد که اگر به درستی به کار گرفته شوند، به شما امکان می دهند.
موقعیت سئوی خود را به طور قابل توجهی در موتورهای جستجو که نشان دهنده بزرگترین منبع ترافیک در حال گردش هستند ، بهبود بخشید .
تگ عنوان را بهینه کنید
تگ عنوان چیزی نیست جز پیوند آبی رنگی که موتورهای جستجو نشان می دهند و کاربران به آن جذب می شوند تا روی آن کلیک کنند
و به صفحه مورد علاقه برسند. ضروری است که از عنوان توضیحی حاوی کلمه کلیدی استفاده کنید
که می خواهید صفحه را از طریق جستجوی وب در دسترس قرار دهید.
توصیه می شود به درج هوشمندانه و بدون تکرار نامناسب آن توجه ویژه ای داشته باشید
تا به جای پاداش، جریمه شوید. از دیگر اقدامات احتیاطی مهمی که در این مورد باید انجام داد،
این است که بیش از 60 کاراکتر نباشد و عنوانی بنویسید که برای کاربر تأثیرگذار باشد و در چند کلمه مطالب را به خوبی توصیف کند.
برای تدوین بهترین عنوان از Google Adwords Keyword Planner استفاده کنید
Google Adwords Keyword Planner بهترین ابزار برای برنامه ریزی کلمات کلیدی برای استفاده بر اساس هدفی که می خواهید به آن برسید و ترافیک ایجاد شده
توسط هر کلمه کلیدی است. تحقیق کلمات کلیدی برای کشف تاپ ترین اصطلاحات توسط مشتریان بالقوه در وب رایگان و مفید است.
برای کسانی که در این زمینه حرفه ای باتجربه نیستند، این ابزار می تواند برای یک کمپین سودآور ضروری باشد.
تگ Meta descripion را بهینه کنید
توضیحات متا متنی است که کاربر پس از جستجو با گوگل یا هر موتور جستجوی دیگری در زیر لینک صفحه وب مشاهده می کند.
باید متنی از 137 کاراکتر (طول کامل) باشد که احتمالاً کلمه کلیدی انتخابی را شامل می شود و کاربر را تحریک می کند
تا روی پیوند کلیک کند تا به آن صفحه خاص برسد.
از عنوان و زیرنویس استفاده کنید
هنگام نوشتن مطالب لازم است از درج عناوین با فرمت H1 و زیرنویس با فرمت H2، H3 و H4 غافل نشوید.
این قالببندی خواندن را توسط کاربرانی که قادر به استراحت در خواندن صفحه هستند ساده میکند و به آنها فرصت میدهد
تا بر روی جالبترین پاراگراف تمرکز کنند،
مفاهیم در معرض دید را بهتر درک کنند و اطلاعات لازم را سریعتر شناسایی کنند.
علاوه بر این، الگوریتمهای گوگل نیز از این قالببندی برای فهرستنویسی و موقعیتیابی بهتر صفحه وب استفاده میکنند.
نوشتن متن برای کاربران و عدم تمرکز بر روی موتورهای جستجو
نوشتن محتوای جالبی که مفید باشد و درخواستهای کاربران را برآورده کند،
بدون تمرکز انحصاری بر روی کلمات کلیدی، ترفندی برای ترغیب بازدیدکنندگان به خواندن است.
تصاویر جذاب را با محتوا همراه کنید
محتوای خوب نوشته شده همراه با یک تصویر بازکننده چشم نواز، بهترین راه برای متقاعد کردن خواننده برای حرکت به سمت متن است.
همچنین یک عنصر مثبت برای افزایش دید وبلاگ یا سایت شما ، به ویژه در مورد تحقیق تصویر است.
از رسانه های مختلف برای همراهی متن استفاده کنید
انواع مختلفی از مؤلفهها برای پیوست کردن به محتوا مانند PDF، ویدیو یا گرافیک وجود دارد.
ادغام این رسانه ها در متن بسیار مهم است زیرا به بازدید کننده کمک می کند تا بهتر تمرکز کند،
هنگام مطالعه استراحت کند و زمان صرف شده در صفحه و در نتیجه در سایت شما را افزایش دهد.
این یک واقعیت است که به این ترتیب، به دلیل تأثیر کاهش نرخ پرش ، موقعیت در گوگل بهبود می یابد .
تگ alt را به تصاویر اضافه کنید
نوشتن عنوان و متن جایگزین کوتاه (برچسب Alt) مطابق با تصاویر منتشر شده را هرگز فراموش نکنید.
موتورهای جستجو در واقع این عناصر را هنگام اعمال الگوریتم موقعیت یابی نیز در نظر می گیرند.
از آدرس های URL مناسب SEO استفاده کنید
برای افزایش دید وب سایت در گوگل ، یادگیری نحوه استفاده از آدرس های URL مناسب SEO یا پیوندهای «گفتگو» (مانند آنچه در این مقاله است)
که در آن کلمه کلیدی مورد علاقه ظاهر می شود، ضروری است.
این ترتیب به موتورهای جستجو کمک می کند تا مطالب را بهتر فهرست بندی کنند
و در نتیجه دسترسی کاربر را به صفحات منتشر شده در وبلاگ ها یا وب سایت ها تسهیل می کند.