دسته بندی نشده

انجام سئو حرفه ای کرج | هزینه طراحی سایت | ماهور مارکتینگ

فاکتورهای رتبه بندی گوگل | حقوق سئوکار | ماهور مارکتینگ

انجام سئو حرفه ای کرج: سئو کلیه فعالیت هایی است که با هدف دستیابی به بالاترین جایگاه ممکن یک فروشگاه آنلاین (وب سایت) در نتایج جستجوی گوگل بدون پرداخت هزینه توسط سئوکار انجام می شود. امروز توضیح خواهیم داد که چه فعالیت هایی سئو را تشکیل می دهند، چه زمانی شما به سئوکار نیازمند هستید .بر اساس داده های ارائه شده کاربرانی که  وب گردی می کنند به دنبال محصولات و خدمات در گوگل هستند،

انجام سئو حرفه ای کرج | هزینه طراحی سایت | ماهور مارکتینگ

منوی رستوران های مورد علاقه خود، محصولات مورد نیاز خود و  ساعات کاری فروشگاه های اطراف را از طریق گوگل بررسی می کنند.

این برای شما چه معنایی دارد؟

بیایید فرض کنیم شما یک فروشگاه آنلاین با محصولات زیبایی و مراقبت از پوست و مو دارید. بسیاری از کاربران اینترنتی که به دنبال انواع شامپو، کرم های مختلف،ماسک های صورت و …  هستند، مشتریان محصولات  را از طریق گوگل جستجو می کنند. پس از وارد کردن عبارت جستجوی “شامپو ضد ریزش مو”  موتور جستجو، در صفحه اول آدرس مختلف فروشگاه هایی را می بیند که چنین مجموعه ای را ارائه می دهند.  سئوکار با دانش و مهارت های خود سایت شما را به صفحه اول گوگل ارتقا می دهد و گوگل در زمان جستجوی عبارتی متناسب با محصولات سایت شما آن را به مشتری معرفی می کند. پس برای معرفی سایت خود به میلیون ها کاربر نیازمند سئوکار برای بهینه سازی سایت‌خود هستید.

سئوکار 

سئو درعمل چیست؟

seo تمام فعالیت هایی است که به فروشگاه شما کمک می کند تا به بالاترین موقعیت ممکن در نتایج جستجوی ارگانیک گوگل دست یابد.

کل فرآیند شامل کار بر روی وب سایت (بهبود جنبه های فنی، شکل دادن به معماری اطلاعات، توسعه و بهینه سازی محتوا)

و به دست آوردن لینک های موقعیت یابی از سایر دامنه ها در شبکه است.

انجام سئو حرفه ای کرج | هزینه طراحی سایت | ماهور مارکتینگ

این شامل:

بهینه سازی محتوای وب سایت؛

تغییر ساختار وب سایت، به عنوان مثال عناصر ناوبری؛

فعالیت های مرتبط با لایه فنی و بصری، با هدف بهبود عملکرد وب سایت یا تسهیل استفاده در دستگاه های تلفن همراه؛

لینک بیلدینگ، یعنی فرآیند به دست آوردن پیوندهای موقعیت یابی، نیز یک عنصر مهم است.

به لطف این فعالیت های سئوکار ، گوگل وب سایت شما را بیشتر دوست خواهد داشت و این باعث می شود

زمانی که کاربران کلمات کلیدی خاصی را وارد می کنند نمایش داده شود.

همانطور که به راحتی می توانید حدس بزنید، چنین موقعیتی به بازدید بیشتر از صفحه، تبدیل بیشتر و در نتیجه  سود بیشتر تبدیل می شود.

پس شما برای بهینه سازی سایت خود نیازمند سئوکار هستید.

چه زمانی ارزش سرمایه گذاری در سئو را دارد؟

برای اکثر مشاغل محبوب (از جمله فروشگاه های آنلاین)، سئو یک راه موثر برای افزایش ترافیک وب سایت، ایجاد آگاهی از برند و در نتیجه افزایش سود است.

با در نظر گرفتن رقابت فزاینده (در نتیجه همه گیری COVID-19، تعداد فروشگاه های آنلاین به صورت پویا افزایش یافته است)،

فعالیت های موقعیت یابی در حال تبدیل شدن به یک استاندارد نانوشته، به خصوص برای شرکت هایی که شرایط زیر را دارند، است :

فروش محصولات یا خدمات محبوب؛

ایجاد پایه ای پایدار برای حضور آنلاین؛

وجود رقبای بسیار ؛

ارتقا موقعیت خود در گوگل؛

شما می توانید ترافیک ارگانیک را از موتور جستجوی گوگل دریافت کنید، تبدیل وب سایت را افزایش دهید و تعداد مشتریان را افزایش دهید.

چگونه روی سئو سرمایه گذاری کنیم تا پشیمان نشویم؟

قبل از اینکه بودجه ای را برای فعالیت های بهینه سازی موتور جستجو اختصاص دهید،

طراحی سایت کرج

موارد زیر را بررسی کنید:

سئوکار خود را با دقت انتخاب کنید نظرات را بخوانید، از دوستان بپرسید، با نمایندگان شرکت های منتخب صحبت کنید.

به یاد داشته باشید که برای تأثیر باید “مدتی صبر کنید”. اگر یک سئوکار اعلام کرد که ظرف 3 ماه به شما جایی در TOP3 می دهد – فرار کنید.

چنین وعده هایی، اگرچه قطعاً وسوسه انگیز هستند، اما معمولاً درست نیستند.

زمان مورد نیاز برای به دست آوردن جایگاه در صفحه اول به عوامل زیادی بستگی دارد و برخی چیزها در ابتدا به سادگی قابل پیش بینی نیستند.

به یاد داشته باشید که موقعیت یابی یک فرآیند طولانی مدت است.

اگر فروشگاه اینترنتی شما در TOP3 ظاهر شود، مطمئناً از دید رقبا دور نخواهد ماند.

برای به دست آوردن مزیت، رقبا به شدت برای موقعیت های بالا در گوگل مبارزه خواهند کرد.

اگر اقدامی انجام ندهید، برای کاهش موقعیت صفحه خود آماده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *