دسته بندی نشده, سئو سایت, سئوکار, طراحی سایت

اصول سئو سایت | طراحی سایت کرج | ماهور مارکتینگ

سئو گوگل در کرج | طراحی سایت ارزان | ماهور مارکتینگ

اصول سئو سایت: سئو (از عبارت انگلیسی Search engine optimization) که به معنای واقعی کلمه به فارسی ترجمه شده است، به معنای “بهینه سازی موتور جستجو” است. این مجموعه ای از اقدامات برای رساندن سایت به خطوط برتر نتایج موتورهای جستجو است. این فرصتی برای معروف و سودآور کردن سایت و تبدیل آن به یک ابزار فروش موثراست.

اصول سئو سایت | طراحی سایت کرج | ماهور مارکتینگ

روش های سئو برای ارتقای وب سایت به سه گروه تقسیم می شوند:

بهینه سازی داخلی این ایجاد محتوای منحصر به فرد مطابق با پرس و جوهای کلیدی محبوبی است که کاربران هنگام جستجوی اطلاعات لازم انجام می دهند. این شامل توسعه متون، سرفصل ها، برچسب ها و غیره می شود.

بهینه سازی خارجی در این مورد، کار برای به دست آوردن لینک های ورودی خارجی در حال انجام است.

توسعه ساختار سایت ایجاد حداکثر سطح استفاده از منبع. این به شما امکان می دهد تا بازدیدکنندگان را در سایت نگه دارید و حضور آن را بهبود ببخشید.

دو گروه اول اقدامات با هدف افزایش جریان بازدیدکنندگان از طریق موتورهای جستجو انجام می شود. سوم در خدمت تثبیت نتیجه است. در عین حال، این اوست که بیشترین کار را انجام می دهد.

سئو سایت کرج

انواع سئو

طبقه بندی دیگری نیز وجود دارد که بر اساس آن سئو به دو دسته مستقیم و غیر مستقیم تقسیم می شود.

اصول سئو سایت | طراحی سایت کرج | ماهور مارکتینگ

ارتقاء مستقیم سئو بهینه سازی خود سایت است، زمانی که بازدیدکنندگان از موتورهای جستجو به صفحات آن می آیند.

ارتقای غیرمستقیم وب سایت عبارت است از قرار دادن متون در منابع دیگر با پیوندهایی به وب سایت در حال تبلیغ و سؤالات کلیدی مرتبط با آن. بازدید کننده به یک سایت شخص ثالث می رسد و پس از آن پیوند به منبع تبلیغ شده می رود.

طراحی سایت کرچ

نحوه عملکرد سئو: اصول اولیه

اصل سئو این است که محتوا را به گونه ای تبلیغ کند که اعتماد ربات های جستجوگر را برانگیزد. برای انجام این کار، باید چندین نکته مهم را به طور همزمان رعایت کنید:

برای مردم محتوا ایجاد کنید

امروزه برای بهینه سازی سئو با کیفیت بالا، تنها وارد کردن پرس و جوهای محبوب کاربران در متن کافی نیست. فقط مطالب واقعا مفید و جالب به شما امکان می دهد وارد TOP شوید. در اینجا نقش مهمی توسط زمان صرف شده توسط خریدار یا خواننده در سایت، تعداد صفحات بازدید شده، زمان صرف شده برای مطالعه مطالب و غیره ایفا می شود. هرچه محتوا بهتر باشد، افراد بیشتری در سایت باقی می مانند و اعتماد موتورهای جستجو افزایش می یابد.

سئوکار

فقط متون منحصر به فرد را در سایت قرار دهید

قبلاً برای ارتقاء سئو، انتشار حداقل 50 درصد از مقالات منحصر به فرد کافی بود. امروزه لازم است که تمام مطالب موجود در سایت حداقل 90٪ منحصر به فرد باشد. شما نمی توانید هر روز پست بگذارید – دو بار در هفته کافی است.

به درستی با پیوند داخلی مرتب کنید

لازم است صفحاتی که پرس و جوهایی با فرکانس پایین دارند به صفحات دارای فرکانس بالا پیوند داده شوند. متون با کلمات کلیدی کم فرکانس باید به صفحاتی با پرس و جوهایی با فرکانس متوسط ​​پیوند داشته باشند. همه متون با کلیدهای فرکانس پایین باید با هم مرتبط شوند.

در مورد ساختار سایت و مطالب، توصیه های دقیقی از طرف متخصصان سئو از گوگل و یاندکس وجود دارد: آنها توصیه می کنند حداقل توجه را به نحوه ظاهر این منبع برای روبات های جستجوگر داشته باشید. عامل رفتاری از اهمیت کلیدی برخوردار است. همچنین به این بستگی دارد که بازدیدکننده چقدر راحت از طریق منبع حرکت کند و اینکه آیا مطالب برای او جالب است یا خیر.

سئوکار کرج

سئوی غیر مستقیم چگونه کار می کند

مطلوب است که مقاله سئو در یک سایت شخص ثالث تبلیغاتی نباشد، بلکه ماهیت اطلاعاتی داشته باشد. این مطالب مفیدی است که مطمئنا برای کاربران جالب است. متن راه حلی را برای یک مشکل خاص پیشنهاد می کند که با کلیک بر روی پیوند پیوست شده قابل حل است. مقاله در یک منبع مرتبط وب سایت، وبلاگ، انجمن در یک شبکه ارسال شده است. برای یک مقاله SEO منتشر شده بر روی آنها آسان تر از مطالب مشابه در یک سایت جدید است. بنابراین بازدیدکنندگان بیشتری را جذب می کند که هنگام مطالعه اطلاعات مفید، روی منبع تبلیغ شده کلیک می کنند. گاهی اوقات صاحبان و مدیران سایت از قرار دادن لینک ها منع می کنند. در این صورت می توانید نام شرکت یا سایت، نام خانوادگی و نام کارآفرین، نویسنده و غیره را در متن ذکر کنید.

فرآیند بهینه سازی سئو

قبل از شروع ارتقاء سئو، لازم است یک ممیزی فنی کامل انجام شود. در دوره خود، موقعیت های فعلی و وضعیت فنی منبع مورد ارزیابی قرار می گیرد. در طول ممیزی موارد زیر بررسی می شود:

  1. هسته معنایی؛
  2. راحتی ساختار؛
  3. لینک های خارجی؛
  4. سرعت دانلود؛
  5. طرح بندی صحیح سایت؛
  6. لینک های شکسته؛
  7. فایل های robots.txt و sitemap.xml.
  8. سرفصل ها،
  9. توضیحات متای صفحه؛
  10. صفحات تکراری؛
  11. بهینه سازی تصاویر و انیمیشن ها
  12. در نتیجه بررسی موارد زیر مشخص می شود:
  13. موقعیت فعلی سایت برای پرس و جوهای کلیدی؛
  14. پیدا کردن صفحات زیر فیلتر؛
  15. تعداد صفحاتی که ایندکس شده اند؛
  16. سطح قابلیت استفاده

پس از بررسی، بهینه ساز تبلیغات داخلی و خارجی وب سایت را همزمان شروع می کند.

بهینه سازی سئو خارجی برای دادن اعتبار به سایت ضروری است. نقش مهمی در اینجا با نقل قول و پیوند از منابع شخص ثالث ایفا می شود. هر چه تعداد آنها بیشتر باشد، اعتماد موتورهای جستجو بیشتر می شود.

لینک خارجی

به نوبه خود پیوندهای خارجی به دو نوع ارگانیک و مصنوعی تقسیم می شوند. از این میان، موارد ارگانیک ترجیح داده می شوند – این آدرس هایی هستند که در هنگام رتبه بندی توسط روبات ها در نظر گرفته می شوند. آنها دارای ویژگی های زیر هستند:

ظاهر آنها با زمان ایجاد صفحه مطابقت دارد.

موضوع سایتی که آنها روی آن چسبانده شده اند با موضوع سایتی که به آن پیوند دارند مطابقت دارد.

پیوندها در خود متن هستند، نه در تبلیغات صفحه.

پیوندها دارای آدرس و قسمت متنی هستند که حاوی کلمات کلیدی نیست.

لینک ها دائمی هستند و با گذشت زمان ناپدید نمی شوند.

پیوندهای مصنوعی فقط شامل قسمت آدرس هستند، در سایت هایی قرار می گیرند که با موضوع سایت در حال تبلیغ مطابقت ندارند. آنها می توانند نه در متن، بلکه در هر بخشی از صفحه باشند. امروزه آنها توسط موتورهای جستجو مورد توجه قرار نمی گیرند و نقشی در تبلیغات ندارند. با ظهور همزمان بسیاری از پیوندهای مصنوعی، منبع تبلیغ شده ممکن است ممنوع شود.

بهینه سازی داخلی تکنیکی است که در یک منبع اینترنتی کار می کند. در این مرحله، دستکاری های زیر انجام می شود:

یک سیستم پیوند دهنده در حال توسعه است.

ساختار در حال بهبود است؛

متا تگ ها اضافه یا ویرایش می شوند.

قطعه ها پیکربندی شده اند.

پرس و جوهای کلیدی انتخاب شده اند.

محتوا ایجاد می شود.

منحصر به فرد بودن و ارزش مطالب در صفحات توسط برنامه Google Panda بررسی می شود. اگر متن موجود در صفحه منحصر به فرد نیست، باید با لینک منبع قرار داده شود. در غیر این صورت، این اطلاعات سرقت علمی تلقی خواهد شد. این بر تبلیغات تأثیر منفی خواهد گذاشت .

توسعه ساختار برای ارتقاء آخرین انجام شده است. با این حال نمی توان از این نکته غافل شد.

سئو سایت کرج

تا به اینجای مطلب از اهمیت سیو و بهینه سازی برای ارتقا سایت خود در میان موتورهای جستجو گراشنا شدید،اما این کار را باید به کدام دیجیتال مارکتینگ سپرد؟ از مزایای سئو این است که نیازی نیست کارفرما و سئوکاران در یک شهر زندگی کنند و از مسافت های دور می توان کار خود را به یک تیم حرفه ای در مکان دیگر سپرد. اگر در کرج یا هر جای دیگر ای آن ساکن برای ارتقای سایت خود با تیم دیجیتال مارکتینگما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *