سئو سایت در تهران | طراحی سایت ارزان | ماهور مارکتینگ

ارزان ترین قیمت سئو : وقتی رشته های مختلف بازاریابی آنلاین را مطالعه می کنیم معمولاً با عبارت سئو سایت بسیار مواجه می شویم . سئو چیست؟چه معنایی می دهید ؟ آیا سئو سایت هزینه بالایی دارد با سئو سایت ارزان است ؟ برای یافتن پاسخ های خود در این مقاله با ما همراه شوید.

مخفف SEO به مخفف “Search Engine Optimization” یا همان چیزی که در زبان فارسی، بهینه سازی موتورهای جستجو گفته می شود، اشاره دارد.

ارزان ترین قیمت سئو | طراحی سایت | ماهور مارکتینگ

سئو سایت ارزان چیست و چه کاربردی دارد؟

بهینه سازی موتورهای جستجو یا SEO شامل مجموعه ای از اقدامات استراتژیک برای بهبود رتبه وب سایت ها در نتایج گوگل و سایر موتورهای جستجو است.

بهینه سازی موتورهای جستجو یا SEO به اقداماتی برای بهبود دید وب سایت ها در نتایج جستجو اشاره دارد. یعنی وب‌سایت‌ها را طوری آماده می‌کند که هر بار که کاربران محصولات و خدمات یک شرکت را در گوگل، بینگ یا موتور جستجوی دیگری جستجو می‌کنند، صفحات آن‌ها در میان اولین نتایج ظاهر شود.

طراحی سایت کرج

اگرچه تکنیک های سئو، سایت را با پیروی از توصیه های گوگل بهینه می کند، اما هدف نهایی همیشه بهبود تجربه کاربر است. به همین دلیل، اقداماتی که سعی در فریب موتور جستجو دارد، که کلاه سیاه نیز نامیده می شود، در دراز مدت نتیجه نمی دهد.

ارزان ترین قیمت سئو | طراحی سایت | ماهور مارکتینگ

برای رسیدن به این هدف سئو باید بر دو جنبه اصلی تمرکز کند:

اطمینان حاصل کنید که محتوا قابل خزیدن و فهرست بندی است.

ارتباط و اعتبار وب سایت را بهبود بخشید.

اگر به دنبال ارتقا سایت خود در گوگل برای طولانی مدت با ‌سئوسایت ارزان هستید ، با شرکت دیجیتال مارکتینگ ما تماس بگیرید.

موتورهای جستجو چگونه کار می کنند؟

برای درک اینکه سئوسایت چیست، لازم است بدانید موتورهای جستجو چگونه کار می کنند.

عملکرد آن را می توان در سه فرآیند توضیح داد:

خزیدن

خزنده های موتورهای جستجو یا تارنماهای وب را برای محتوای جدید اسکن می کنند. در هر وب‌سایت، فایل robots.txt به تارنماها می‌گوید که آیا مجاز به خزیدن محتوا هستند یا خیر. سپس Sitemap.xml به آنها نشان می دهد که مهمترین محتوا چیست، به چه ترتیبی باید آن را اسکن کرد و کدام صفحات را نباید اسکن کرد. با استفاده از کنسول جستجو نیز می توان درخواست خزیدن جدید کرد که می تواند پس از انجام به روز رسانی، روند را کمی سرعت بخشد.

نمایه سازی

با اطلاعات جمع آوری شده در خزیدن، موتور جستجو سایت را با توجه به مفاهیم اصلی و کلمات کلیدی موجود در محتوای آن، تصاویر، تاریخ انتشار و … ایندکس می کند. فهرست گوگل دارای میلیاردها صفحه وب است که بر اساس صدها پارامتر رتبه بندی شده اند.

نتایج جستجو

الگوریتم ها تصمیم می گیرند که کدام صفحات را در پاسخ به جستجوهای کاربر نمایش دهند. برای اتخاذ این تصمیم، الگوریتم باید کلمات کلیدی، زمینه کاربر (تاریخچه، موقعیت مکانی و غیره)، کیفیت محتوا و اعتبار و ارتباط وب سایت و سایر موارد را در نظر بگیرد.

سئوکار حرفه‌ای کرج

گوگل در وبلاگ خود اطلاعات دقیقی درباره فرآیندهای خزیدن و نمایه سازی و نحوه عملکرد الگوریتم های جستجو ارائه می دهد.

اعتبار یک وب سایت چگونه به دست می آید؟

هدف نهایی موتورهای جستجو ارائه بهترین پاسخ به کاربران و ارائه اطلاعات با کیفیت به آنها است. به همین دلیل، اقتدار و شهرت عوامل کلیدی موقعیت هستند.

برای نشان دادن اعتبار، یک وب سایت باید سطح بازدید خوبی داشته باشد. ترافیک ارگانیک که از موتورهای جستجو برای نتایجی که پولی دریافت نمی‌کنند، نشان می‌دهد که کاربران ترجیح می‌دهند محتوای یک وب‌سایت را مصرف کنند. شاخص‌های دیگری مانند میزان پرش و مدت زمان حضور نیز سطح اعتبار را به جستجوگر می‌گوید.

لینک های ورودی جنبه دیگری است که میزان اعتبار را تعیین می کند. وقتی وب سایت های دیگر پیوندهایی را به سایت شما به اشتراک می گذارند، نشان می دهند که به محتوای شما اعتماد دارند.

مرتبط بودن محتوا با عبارت جستجو نیز به نوبه خود، به این موضوع اشاره دارد که محتوا چقدر شک و تردید کاربران را برطرف می کند. این فقط در مورد تطبیق کلمات کلیدی نیست، محتوا باید مفید و با کیفیت باشد تا مرتبط باشد.

سئوسایت یک استراتژی بلند مدت

در نهایت، مهم است که تأکید کنیم که سئوسایت یک استراتژی بلند مدت است .

بسیاری انتظار دارند که اعداد بلافاصله پس از بهینه سازی های اولیه بهبود یابد، اما موتورهای جستجو اینطور کار نمی کنند.

نمایه سازی تغییرات و محتوای جدید ممکن است چندین هفته طول بکشد.

علاوه بر این، اعتبار و ارتباط در طول زمان ایجاد می شود. با همه اینها،

اقدامات موقعیت یابی تنها چند ماه بعد و تا زمانی که به طور مداوم اعمال شوند نتیجه می دهند.

شرکت دیجیتال مارکتینگ  ما متخصصان موقعیت‌یابی ارگانیک دارد  که با سئوسایت ارزان به شما کمک می‌کنند

تا استراتژی مناسبی متناسب با آنچه می‌خواهید به دست آورید و نوع کسب‌وکارتان طراحی کنید.

به همین ترتیب، گزارش‌هایی که ارائه می‌دهیم شخصی‌سازی می‌شوند و براساس نیازهای هر مشتری و برند، ماهانه بررسی می‌شوند.

اگر سوالی دارید یا می خواهید در مورد سئوسایت ارزان بیشتر بدانید، برای ما پیام بگذارید تا برای کمک به شما با شما تماس بگیریم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *